Hyresadministratör till fastighetsbolag
Maxkompetens Konsult AB / Receptionistjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Är du serviceinriktad och har erfarenhet av hyresadministration? Gillar du att ha varierande arbetsuppgifter och mycket ansvar? Då tycker jag att du ska fortsätta läsa om din drömtjänst!
Till ett fastighetsbolag i Växjö söker vi nu omgående en hyresadministratör. I tjänsten som Hyresadministratör kommer du främst jobba med Uthyrning av bostäder, Telefon och kundservice, Ekonomi samt övriga administrativa arbetsuppgifter.
• Uthyrning av bostäder: Bland annat kontraktsskrivningar med hyresgäster, boka för- och slutbesiktning vid avflyttning, publicering av vakanta bostäder och lokaler samt tapet, färg och mattval vid renovering/inflyttning, behjälplig för övrig personal i vissa stödsystem och viss skrivhjälp till tekniker och fastighetspersonal.
• Telefon och kundservice: I arbetet ingår det att svara på frågor om bostäder och kötider, ta emot besök från sökande samt nuvarande hyresgäster, sammanställa infoblad till trapphus, boka renoveringsstäd, utflyttningsstäd m.m.
• Ekonomi: Fakturering till hyresgäster för störning, städ, borttappade nycklar, skada i bostad
samt kolla påminnelser, krav och fordringar.
Övriga administrativa arbetsuppgifter.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande tjänst och minst en fullständig gymnasieutbildning men gärna universitet-/ högskoleutbildning med anknytning till aktuella arbetsområden. För att passa i rollen som Hyresadministratör skall du vara administrativt lagd, ha god kommunikativ förmåga samt datorvana. Som sökande är du van vid att jobba självständigt och ta egna initiativ, men samtidigt hjälpa dina kollegor när så behövs.
Vi kommer lägga stor vikt vid din personlighet. Det krävs att du är prestigelös, noggrann och strukturerad. Du som söker bör ha skinn på nästan för att kunna hantera svåra samtal med hyresgäster och bostadssökande samt vara professionell i alla led.
Det är ett krav att du har erfarenhet från liknande tjänst / branscherfarenhet samt förståelse kring juridiska processer och hyreslagen.
Tjänsten kräver goda kunskaper i Svenska och Engelska, både tal och skrift.
Övrigt
Varaktighet: Tillsvidare
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid, dagtid
Ansök gärna i dag då intervjuer sker löpande.
Sista ansökningsdag
2018-09-07
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-08-27ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-07
Ange följande referens när du ansöker: 7644
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNathalie Petersson 0470 78 80 54
FöretagMaxkompetens Konsult AB
AdressMaxkompetens Konsult AB
Taptogränd 6
35236 Växjö
KontorsadressTaptogränd 6
Jobbnummer 4310463
Observera att sista ansökningsdag har passerat.