Humana söker Kund- och assistentansvarig till Stockholm
Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Stockholm
2013-08-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Humana söker Kund- och assistentansvarig till Stockholm" (publicerad 2014-08-25) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Humana söker Kund- och assistentansvarig med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på vårt kontor i Stockholm.
Som kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Att arbeta som kund- och assistentansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du blir spindeln i nätet och samordnar över den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning. Du hanterar arbetsmiljöfrågor samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå.
Du arbetar gentemot Försäkringskassan och kommuner, fackliga organisationer och många andra instanser i vårt samhälle. Det innebär att du måste kunna kommunicera på ett bra sätt, vara tydlig och lyhörd. Vidare så ser vi att du är skicklig på att skapa långsiktiga relationer och en kunnig administratör som kan hantera många frågor och arbetsuppgifter samtidigt.
Publiceringsdatum2013-08-29KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.
Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa struktur och har ett organiserat arbetssätt. För att lyckas i rollen så krävs det att du är servicemedveten och har ett brinnande intresse för människor. Vidare är du social och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Tjänsterna är tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse.
Placeringsort är Stockholm
Sista ansökningsdag är 2013-09-20
Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!
Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
vanessa.akermo@humana.seFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO
Jobbnummer 1639043
Observera att sista ansökningsdag har passerat.