Humana Assistans söker flerspråkig kund- och assistentansvarig
Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 12 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på
www.humana.seHumana söker en flerspråkig kund- och assistentansvarig med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på vårt kontor i Göteborg.
Publiceringsdatum2015-06-11Dina arbetsuppgifterSom kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Att arbeta som kund- och assistentansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du blir spindeln i nätet som förutom att samordna den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning också rekryterar personal, har hand om arbetsmiljöfrågor samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå.
Du arbetar gentemot Försäkringskassan och kommuner, fackliga organisationer och många andra instanser i vårt samhälle. Det innebär att du måste kunna kommunicera på ett bra sätt, vara tydlig och lyhörd. Du ska vara skicklig på att skapa långsiktiga relationer och en kunnig administratör som kan hantera många frågor och arbetsuppgifter samtidigt.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete. Vi ser gärna att du är utbildad socionom, personalvetare eller liknande. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Det är ett krav att du behärskar svenska, arabiska samt kurdiska i både tal och skrift.
Som person är du serviceinriktad, flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter. Rollen kräver att du har ett strukturerat arbetsätt och ett stort intresse av att arbeta med människor. Du haren god kommunikationsförmåga och har lätt för att skapa förtroendefulla kontakter såväl inom verksamheten som utanför.
På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
Sista ansökningsdag 2015-07-11
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Start omgående eller enligt överenskommelse.
Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!
Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
vanessa.akermo@humana.seFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Vädursgatan 5 412 50 Göteborg
41250 Göteborg
KontorsadressVädursgatan 5 412 50 Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2333948
Observera att sista ansökningsdag har passerat.