Humana Assistans söker bemannings- och rekryteringsassistenter
Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på
www.humana.seNu söker vi omgående två bemannings- och rekryteringsassistenter med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på vårt kontor i Umeå.
Publiceringsdatum2016-11-14Dina arbetsuppgifterSom bemannings- och rekryteringsassistent ansvarar du, tillsammans med dina kollegor, för bemanning och rekrytering i hela Norrland. Rollerna är helt nya och du kommer att kunna påverka tjänsternas innehåll, både avseende arbetsuppgifter, arbetsuppdelning och vår egen rekryteringsprocess. Du förväntas driva utveckling av teamet och rollen som bemannings- och rekryteringsassistent och kommer också att ansvara för olika projekt som angränsar/innefattas i tjänsten, exempelvis personal med anställningsstöd.
Du kommer även arbeta proaktivt och leta upp potentiella kandidater till framtida rekryteringsbehov och skapa och underhålla externa kontakter för att tillgodose vår personalförsörjning.
Hälften av din arbetstid kommer du att arbeta med bemanning, övrig tid kommer du arbeta med rekrytering, både operativt och back office, samt mer strategiskt- både externt och internt.
ProfilVi söker dig som är bra på att bygga relationer, gillar att ge service och kan hitta lösningar på det mesta. Att vara serviceminded och ha kundfokus är en självklarhet.
Du är en person som vill mycket, inte är rädd för att pröva nya vägar och kan tänka fritt, både i smått och stort. Vidare är du en duktig administratör och har ett strukturerat arbetssätt samt erfarenhet av att arbeta i datasystem. Vi ser gärna att du har utbildning inom personalområdet eller erfarenhet av bemanning och rekrytering. Erfarenhet av omsorgsbranschen och ledarskapserfarenhet är också stora plus.
På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Start: Januari 2017
Så ansöker duSista ansökningsdag är 14 december
Välkommen med din ansökan!
Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Det är även viktigt att du tror på vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Heltid 100%.
ErsättningFast lön enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHumana Assistans AB
AdressHumana Assistans AB
Box 184
70143 Örebro
KontorsadressBox 184
Jobbnummer 3158145
Observera att sista ansökningsdag har passerat.