HR-ansvarig 60%
Steinbrenner Nyberg & Ehlers Bageri AB / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Steinbrenner Nyberg & Ehlers Bageri AB i Mölndal,
Göteborg,
Kungsbacka,
Kungälv eller i
hela Sverige Är du utbildad inom eller har erfarenhet av HR? Har du lätt för att sätta dig in i nya situationer och trivs med att möta nya människor så kan vi erbjuda dig ett varierat och stimulerande arbete. Har du erfarenhet av HR och administration sedan tidigare och vill fortsätta arbete inom området skicka in din ansökan redan idag!
Vill du jobba i en rolig och händelserik miljö där ingen dag är den andra lik, i en verksamhet under ständig utveckling, då är detta tjänsten för dig.
I rollen som HR-ansvarig stöttar du chefer med ett varmt verksamhetsnära handfast och coachande förhållningssätt som möjliggör att vi skapar en attraktiv arbetsplats. I rollen som HR-ansvarig hos oss har du stora möjligheter att utvecklas och bredda din kompetens samtidigt som du genom ditt arbete bidrar till ökad hållbarhet och en bättre verksamhet.
I arbetet ingår bland annat:
Löneadministration.
Allmänt förekommande personaladministrativa arbetsuppgifter.
Ansvar för hela rekryteringsprocessen.
Stöd till företagets ansvariga i personalrelaterade ärenden.
Upprätthålla god kunskap om kollektivavtal, arbetsrättsliga lagar och förordningar.
Optimering av schemaläggning.
Kvalifikationer
Relevant eftergymnasial utbildning alternativt motsvarande bred erfarenhet inom HR. Har erfarenhet av fackliga förhandlingar och en vana av att pedagogiskt omsätta kollektivavtalets innebörd i praktiken.
Vardagen idag har karaktären att vi ibland behöver agera på det som händer när det händer och därför är det viktigt att kunna lite om mycket, snarare än tvärtom. Du har troligen några års bred och operativ erfarenhet av HR-arbete.
Du trivs i en roll med stort eget ansvar, är relationsbyggande, kommunikativ och tydlig. Du är inte rädd för att kavla upp ärmarna även i tider av förändring och du har förmåga att anpassa dig efter situationens nuläge. Du värderar relationer och samarbete högt och arbetar aktivt med att skapa en stämning präglad av öppenhet och acceptans.
Steinbrenner & Nyberg är ett familjeföretag som drivs av att leverera kvalitativa produkter och utmärkt service, vilket hela organisationen bidrar till varje dag. För rätt person erbjuder vi en dynamisk och ansvarsfull roll i en rolig och händelserik miljö där ingen dag är den andra lik. Vi är en verksamhet i ständig utveckling och letar efter en person som vill utvecklas med oss.
Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
Lön enligt överenskommelse.
Deltid, 60%
Längre fram i rekryteringsprocessen kommer vi att be dig om referenser från tidigare arbetsgivare samt betyg från din utbildning. Se därför gärna till att vara förberedd på det.
Ansökningarna handläggs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan
ansökningstiden har gått ut. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post på grund av GDPR.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Steinbrenner Nyberg & Ehlers Bageri AB (org.nr 556334-0560),
https://www.steinbrenner-nyberg.se/ Alfagatan 22 (
visa karta)
431 49 MÖLNDAL
Jobbnummer 8355568
Observera att sista ansökningsdag har passerat.