HR-administratör med kontorsansvar till bolag i centrala Sthlm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2018-01-05Om företagetJurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Dina arbetsuppgifterVi på Jurek Rekrytering & Bemanning söker nu efter en HR-administratör som vill vara med och bidra till denna kunds fortsatta tillväxt och utveckling. Rollen kommer att vara bred och du kommer att arbeta självständigt i denna HR roll men nära bolagets ekonomifunktion, leverantörer och interna organisation. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
HR-administration;
• Personaladministration så som att löpande administrera frånvarorapportering, pension och bruttolöneavdrag inför månatliga löneberedningen till bolagets externa löneleverantör för samtliga länder där koncernen är verksam
• Fungera som stöd för verksamhetens konsulter gällande frågor kring lön/reseräkningar/pension etc.
• Ha regelbunden kontakt med försäkringskassan och pensionsleverantör
• Ansvara för administration kring avtal
Kontorsansvar;
• Ansvara för kontorets allmänna kontorsservice, vilket innebär att bland annat boka möten, ha kontakt med leverantörer och göra inköp för både huvudkontoret och koncernens dotterbolag
• Fungera som administrativ support för verksamheten
• Hantera receptionen och telefonväxel vid utvalda tider under dagen
Vem är du?
Vi söker dig som har något års arbetslivserfarenhet av liknande roll och som tycker om att arbeta fokuserat mot administration. Det är även viktigt att har en bra servicekänsla och alltid har ett leende på läpparna. Vi ser att du har en universitetsutbildning som personalveterare eller liknande samt att du har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad, prestigelös och ordningsam. Det är mycket meriterande om du har en förståelse för hur HR processer fungerar och har arbetat med löneadministration tidigare. Du kommer att fungera som spindeln i nätet i den interna organisationen och ha nära samarbete med både HR och ekonomi.
Du erbjuds
En utmanande och spännande roll hos ett internationellt företag med driv och engagemang. Kontoret ligger placerat i stora och fina lokaler på Sveavägen. Detta är till en början ett kortare uppdrag på 2-3 månader via Jurek, men för rätt person finns det stora chanser till överrekrytering till kund. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall på
victoria.dall@jurek.se. Välkommen med din ansökan via
www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Start
Enl.ök
ErsättningEnl. ök
Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Dall
victoria.dall@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3887776
Observera att sista ansökningsdag har passerat.