HR-administratör
Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu söker vi en administrativ stjärna till en av våra kunder! Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals med start så snart som möjligt. Uppdraget beräknas att pågå 6 månader till att börja med, men med stor möjlighet till förlängning och till och med anställning hos kund. Vår kund sitter i vanliga fall i fina lokaler i Årsta, men just nu arbetar alla hemifrån.
Ditt uppdrag
Du kommer bli en del av kundens HR Service Center med tio kollegor. I din roll som HR-administratör kommer ditt främsta fokus vara att hantera uppgifter gällande anställning, förändringar i anställning (så som korttidsarbeten) samt avslut av personal. Du tar fram diverse intyg för kundens medarbetare, tar fram bevakningslistor till övriga organisationen och rapporterar till myndigheter och andra samarbetspartners. Vår kund är dessutom just nu i en förändringsresa där de på sikt ska implementera ett nytt HR-system. Detta är ett arbete som är kritiskt för deras framtid, och som du kan komma att ha en viktig roll i!
Du och din bakgrund
Då den här rollen är tungt administrativt söker vi dig som är en stjärna på Excel och administration, samt har en stor systemvana. Som person är du förändringsintresserad, prestigelös och flexibel. Hos vår kund kommer du arbeta tillsammans med ett team och därför är det också viktigt att du trivs med att jobba i grupp.
När du blir en av oss
Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.
Wise Professionals är rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder hållbara konsult- och rekryteringslösningar. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Våra värdeord - nyfiken, modig och proffsig - är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund.
Nyfiken på att veta mer?
Har du några frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta mig Parastoo Afsharian (parastoo.afsharian @wise.se).
Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation.Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag via Wise Professionals
Publiceringsdatum2021-12-28ErsättningMånadslön - Fast plus rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWise Professionals AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "wiseprofessionals20770".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wise Professionals AB (org.nr 556761-2865)
Arbetsplats Wise Professionals
Jobbnummer 6212965
Observera att sista ansökningsdag har passerat.