Hr/löneadminstratör Till Kund Inom Fmcg
Novare Interim & Recruitment AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Interim & Recruitment AB i Stockholm,
Danderyd,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Novare Interim & Recruitment grundades 2017 med visionen att erbjuda kompetent personal inom HR, ekonomi och administration. Genom engagerad personal som brinner för hantverket levererar vi pricksäkra matchningar och snabba resultat på våra kunders behov. Novare Interim & Recruitment är en del av humankapitalhuset Novare och tillsammans är vi experter på allt som har med medarbetare och kompetens att göra. Det kan handla om att hitta rätt person till rätt plats men också om att systematiskt analysera företagets kompetensbehov och långsiktigt utveckla medarbetarna. Läs gärna mer om oss via
www.novare.se. Är du serviceminded, noggrann och trivs i en roll där du arbetar med strukur och hanterar flera kontaktytor? Har du erfarenhet av löneadministration, kollektivavtal och kanske har jobbat i SAP? Är du på jakt efter en ny utmaning där du får möjlighet att arbeta på ett innovativt företag som är marknadsledande inom sin bransch? Då kan det vara dig vi söker till uppdraget som HR/Löneadministratör till vår spännande kund inom FMCG!
Om rollen
Som HR/Löneadministratör fyller du den viktiga rollen med ansvaret för att stötta organsisationens medlemmar i lönefrågor med fokus på Sverige. Därtill förbereder du även löneunderlag, uppdaterar personalinformation och förändringar samt har kontakt med vår kunds outsourcade lönepartner. Med struktur och service säkerställer du att löneprocess och support flyter på med hög kvalitet!
I rollen ansvarar du för att:
* Supportera chefer och medarbetare i löne- och kollektivavtalsfrågor
* Löpande uppdatera och se över löneunderlag
* Hålla personalinformation uppdaterad
* Lägga upp nyanställningar i företagets HR-system
* Ha kontakt med och tillhandahålla löne- personalinformation till outsourcade lönepartner
Vem söker vi?
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du som söker är noggrann, strukturerad och med en förmåga att hantera olika arbetsuppgifter parallellt. Då du blir den personen chefer och medarbetare vänder sig till vid löne- och kollektivavtalsfrågor har du även god kommunikativ förmåga och hög servicenivå!
Vi söker dig som har:
* Erfarenhet av löneadministration
* God förståelse för kollektivavtalsfrågor
* Flytande kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Det är meriterande med:
* Utbildning inom Lön/HR
* Goda kunskaper i SAP
Övrig information
Det här uppdraget är ett konsultuppdrag och din anställning kommer att vara hos Novare Interim & Recruitment.
Uppdragsperiod: önskad start aug till och med årsskiftet, med möjighet till förlängning
Låter det intressant? Ansök redan idag!
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor runt processen eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss på Novare Interim & Recruitment. Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2021-07-02ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNovare Interim & Recruitment AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Novare Interim & Recruitment AB (org.nr 556633-8017),
http://https://novare.se/interim-and-recruitment/ Arbetsplats Novare Interim & Recruitment
Jobbnummer 5844797
Observera att sista ansökningsdag har passerat.