Hr assistent
Ria Financial Services Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ria Financial Services Sweden AB i Solna,
Stockholm,
Göteborg,
Umeå,
Malmö eller i
hela Sverige Vill du ha en arbetsdag i en utvecklade miljö med fokus på HR? Vi på RIA söker nu en driven och självgående HR-assistent med fokus på lön och rekrytering. Tjänsten är placerad i Stockholm Om tjänstenSom HR-Assistent hos oss är du ett rådgivande stöd i personalrelaterade frågor. Du kommer att äga, driva och utveckla personalrelaterade processer i samråd med företaget HR chef. Tjänsten fokuserar på lönefrågor och policies.Dina arbetsuppgifter som HR-Assistent är:Lönekontroll och förberedande av indataUppdatering samt processförbättringsarbete av HR-systemUppdatera policies och personalhandbokLöpande delta och/eller driva förbättringsarbeten inom HRTjänsten är väldigt varierande och du kommer hantera flertalet olika arbetsuppgifter. Som HR-assistent hos RIA ansvarar du också för att utveckla din kompetens och fortsätta att växa i din roll samt att bidra till verksamhetsutvecklingen.Om digDu som har en utbildning inom personal eller motsvarande och har ett eller ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är den person vi söker. Har du dessutom en god administrativ förmåga är detta tjänsten för dig! Har du erfarenhet av att ha arbetat med de nordiska länderna är det ett plus, har erfarenhet av lönefrågor samt har goda IT-kunskaper så kommer du snabbt in i din nya roll.Som person trivs du i en självständig roll där din initiativförmåga och driv gör att du snabbt når framgång. Samtidigt kan du samarbeta väl med andra och din kommunikativa och sociala förmåga kommer väl till pass. En stor del av arbetsrutinerna finns inte dokumenterade, rollen kräver att du lätt kan ta kontakt med berörda parter för att samla in nödvändig information. Vidare är du strukturerad, välorganiserad och serviceinriktad. Då arbetsuppgifterna är varierande är det önskvärt att du har en god förmåga att prioritera. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.Om anställningenTjänsten som HR-Assistent är med start omgåendeOm ansökanTjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".KontaktuppgifterHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommenatt kontakta ansvarig chefen Zina Celhasic:070-433 28 56.Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2019-04-23Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-23
FöretagRIA FINANCIAL SERVICES SWEDEN AB
KontorsadressArmégatan 40
Jobbnummer 4747117
Observera att sista ansökningsdag har passerat.