Hotellpersonalansvarig Stockholm
Restaurang Assistans i Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Restaurang Assistans i Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Tyresö,
Upplands Väsby,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vi har funnits i 22 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi skräddarsyr personallösningar utifrån våra kunders behov och erbjuder allt från kortsiktig bemanning till rekrytering och entreprenader. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor.
Nu söker vi en ny hotellpersonalansvarig till vårt Stockholmskontor!
Hotellavdelningen i Stockholm består idag av ett team på tre personer som arbetar med bemanning av städpersonal samt bedriver städentreprenader på hotell runt om i hela Stockholm med omnejd. I takt med att vi växer vill vi nu utöka avdelningen med en ny kollega.
Som hotellpersonalansvarig hos oss är ingen dag den andra lik! Bland de varierande arbetsuppgifterna ingår rekrytering, bemanning, schemaläggning, coachning, kvalitetskontroller, kunduppföljningar, möten, försäljning, personal- och kundevents samt kontroll av våra ekonomiska mål. Du rapporterar till Områdesansvarig som blir din närmaste chef.
RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag.
Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis.
Vilka egenskaper besitter du?
• Gedigen bakgrund från hotellbranschen. Gärna med god insikt i såväl personalhantering som schemaläggning
• Erfarenhet av ledande befattning
• Du är positiv och bra på att motivera dina medarbetare
• Trygg, diplomatisk och noggrann
• Du är lösningsfokuserad och gillar ett högt tempo
• Organiserad och duktig på att sätta och implementera rutiner, väl strukturerad, ambitiös.
• Du har en grundläggande ekonomisk förståelse
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, övriga språk är meriterande
Meriterande - Tidigare erfarenhet av Housekeeping
Vad erbjuder vi?
• Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak
• Varierande och utmanande jobb med mycket eget ansvar
• Generösa personalförmåner
• Gedigen upplärning
• Kompetensutveckling
• Brett kontaktnät
Tjänsten är heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år.
B körkort är ett krav.
Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person, är det du?
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-06-14ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRestaurang Assistans i Skandinavien AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Restaurang Assistans i Skandinavien AB (org.nr 556554-5828),
https://www.restaurangassistans.se/ Arbetsplats RestaurangAssistans
Kontakt Emma Sjöberg
emma.sjoberg@restaurangassistans.se 08-120 339 20 Jobbnummer 6743176
Observera att sista ansökningsdag har passerat.