Hermes Medical rekryterar en serviceinriktad logistikassistent
Experis Sverige / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
HERMES Medical Solutions är ett högteknologiskt, internationellt familjeföretag med anställda i ett flertal länder. Vi utvecklar och säljer produkter och service inom medicinsk teknik. Främst gäller det mjukvaruprogram för att utvärdera medicinska bilder inom nuklearmedicin och radiologi. Vi är ett litet företag med alla funktioner som krävs från idé, utveckling, till installation och användning hos kund, vilket ger dynamik och överblick, men även behov av flexibilitet hos våra anställda. Här är allas idéer lika välkomna och du får ta ansvar från dag ett.
Läs gärna mer på
www.hermesmedical.comPubliceringsdatum2012-05-11Dina arbetsuppgifterVi söker efter en person till en bred roll där man får ta ett stort ansvar för flertalet funktioner inom reception, administration, logistik-inköp samt ekonomi. I tjänsten är du ansvarig för kontorets funktionaliteter genom att bl a beställa material, sköta kontakter runt lokalerna och den tekniska utrustningen. Du tar hand om inkommande samtal och sköter receptionen. I arbetet ingår även att sköta orderhantering och logistiska frågor. Du följer hela orderförloppet, leverans-bevakar och hanterar tulldokument mm. I rollen ingår att sköta leverantörsfakturor och matcha med rätt konton.
Vem är du?
Vi söker efter dig som har gymnasiekompetens och som har läst ekonomi. Du har tidigare arbetat med logistik/inköp och ekonomiuppgifter. Du är van att arbeta både i MSOffice och i affärssystem. Har du arbetat i PYRAMID så är det meriterande. Eftersom tjänsten inbegriper många kontaktytor så har du goda kunskaper i engelska och uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska. Du har ett intresse för teknisk utrustning, såsom datorer mm. Som person tar du ansvar för de uppgifter och problem du ställs inför och arbetar strukturerat. Du har en hög servicenivå och trivs med att ha en bred roll, där mycket avancerade uppgifter ingår men även enklare dagliga göromål som bidrar till trivseln på kontoret.
Vad kan Hermes Medical erbjuda dig?
Hermes Medical kan erbjuda dig en bred roll i ett mycket framgångsrikt familjeföretag med internationella filialer. Kontoret är centralt beläget i Gamla Stan. Rollen är bred och du har möjlighet att bidra inom flertalet områden, variationen är stor.
Kontaktperson för detta jobbI denna rekrytering samarbetar Hermes Medical med Experis (Manpower Group). Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Experis, Veronica Hagborg, 08-764 24 48. Ansök med hjälp av "ansök nu"-knappen till höger. Urval kommer att ske löpande, så vi ser fram emot din ansökan snarast!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVeronica Hagborg, 0703773512
FöretagExperis Sverige
AdressExperis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1241780
Observera att sista ansökningsdag har passerat.