Helpdeskmedarbetare till Helsingborgshem
Helsingborgshem / Supportteknikerjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Helsingborgshem i Helsingborg Om Helsingborgshem
Helsingborgshem är ett modernt bostadsföretag med 12 000 hyreslägenheter i över 30 bostadsområden. Värdet av våra fastigheter uppgår till ca 10 miljarder och vi omsätter drygt 900 miljoner. Vi ägs av Helsingborgs Stad och var femte Helsingborgare har sitt hem hos oss. Vår verksamhet är viktig för att staden ska växa och vara attraktiv för en mångfald av människor. Därför strävar vi efter att utveckla boenden, stadsdelar och service som matchar olika livsstilar och behov. Vi vill att våra kunder ska känna sig stolta. Stolta över sin bostad, sitt område och sin stadsdel - och över Helsingborg. Vi är 230 medarbetare som genom ett öppet och aktivt förhållningssätt vill möta våra kunders drömmar om livet hemma. Både idag och imorgon. Läs gärna mer om oss på
www.helsingborgshem.se. Vi rekryterar en helpdeskmedarbetare till Helsingborgshem!
Publiceringsdatum2019-05-17Om tjänstenHelpdesk är den del av IT-sektionen som våra medarbetare träffar på först i sin kontakt.
När du arbetar här ansvarar du för att våra medarbetare får ett välkomnande, professionellt och positivt bemötande.
Dina arbetsuppgifter kan vara följande;
* Besvara allmänna frågor från medarbetarna kring IT-relaterade frågor
* Hantera inkommande felanmälningar från medarbetare och lösa dem antingen själv eller eskalera dem till någon kollega på IT-avdelningen.
* Ansvara för felanmälningar via våra kanaler och att dessa hanteras
* Ansvara för beställningar av datorer, telefon och annan kringutrustning
* Diverse administrativa uppgifter
ProfilSom person är du serviceminded, snabbtänkt och kommunikativ.
Att sätta kunden i fokus och ge ett positivt bemötande kommer naturligt för dig.
Du är trygg med telefonen och datorn som närmsta verktyg och har förmågan att arbeta organiserat och strukturerat även under högt tempo.
Du är självgående med förmåga att prioritera och fatta beslut samtidigt som du uppskattar att arbeta i ett team med utbyte av såväl kunskap som glädje och energi.
Vi söker dig som har lägst gymnasiekompetens och har en nyfikenhet på teknik. Meriterande är givetvis tekniska utbildningar men tonvikten kommer att ligga på din personlighet. Vidare krav är god datorvana samt fullgod svenska respektive engelska i tal och skrift. En god teknisk förståelse och erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande.
I denna rekrytering samarbetar vi med Experis, part of Manpowergroup. Kontakta rekryteringskonsulter Magnus Aarenstrup tfn: 070-381 62 33, eller Annette Björkquist-Åhstedt tfn: 0725 41 88 53 om du har några frågor.
Vi arbetar med löpande urval så vänligen sänd in din ansökan omgående.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-14
Ange följande referens när du ansöker: 30ca4a13-b798-
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnette Björkquist-Åhstedt
Annette.Bjorkquist-ahstedt@se.experis.com +46725418853
FöretagHelsingborgshem
AdressHelsingborgshem
25433
25433 1283
KontorsadressDrottninggatan 136, 254 33 Helsingborg, Sverige
Jobbnummer 4795471
Observera att sista ansökningsdag har passerat.