Helpdesk till Gilbarco

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2023-07-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Helpdesk till Gilbarco" (publicerad 2023-09-20) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-07-24

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Gilbarco. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget
Sedan 1865 har Gilbarco Veeder-Root tillverkat världsledande utrustning och teknologi för tankning och närbutiker, de är idag den enda tillverkaren med originalutrustning i Europa. Gilbarco erbjuder lösningar inom bland annat bränslepumpar och dispensrar, E-Mobility och Westock administration. Gilbarco arbetar med ett universellt utbud, djuprotad expertis och en överlägsen service.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som helpdeskmedarbetare kommer du att supportera ett större kundprojekt som rör betaltjänster. Arbetet innefattar en del enklare IT-tjänster där du arbetar efter en manual och uppdaterar tjänster. Arbetet kräver struktur och noggrannhet. Du utgår från Gilbarcos kontor i Bromma i Stockholm.

• Supportera ett större kundprojekt rörande betaltjänster
• Arbete efter manual och uppdatering av tjänster

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Meriterande med IT-intresse

För att trivas i rollen tar du stort ansvar i din roll, driver ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Därmed kan du både arbeta självständigt i din roll samt samarbeta med andra. Du är strukturerad och utför alltid ditt arbete med yttersta noggrannhet.

Övrig information:

Start: September
Plats: Bromma, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7983245

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: