Helpdesk
Accelit Consulting AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Accelit Consulting AB i Stockholm,
Norrköping,
Sandviken,
Borlänge,
Jönköping eller i
hela Sverige Accelit Consulting AB är ett IT-konsultföretag med kunder både nationellt och internationellt.
Vi söker nu två juniora helpdesktekniker. Det är viktigt att du är servicemedveten då du kommer att arbeta mot kunder och internt i företaget.
Vi vill att ni matchar mot nedanstående punkter:
Skallkrav:
• Minst 1 år, max 4 år, erfarenhet i rollen som helpdesk
• Active Directory och MS Office
Meriterande:
• Erfarenhet av support mot butiker/butiksanställda
• Kan börja arbetet inom 2v
Det är brådskande varför vi vill ha in din ansökan asap.
Skicka ansökan till
helpdesk@accelit.se Ange rubriken: "Helpdesk". Bifoga CV. Ansökningsbrev behövs inte, däremot vill vi att du skriver några rader om hur du matchar till ovanstående skall- och meriteriande punkter.
Arbetet är till och börja med 6 mån långt med mycket möjligheter till förlängning för rätt person.
Vi vill inte bli kontaktade av säljare eller andra företag.
Publiceringsdatum2010-10-04Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
helpdesk@accelit.seFöretagACCELIT CONSULTING AB
AdressACCELIT CONSULTING AB
Isafjordsgatan 22B, plan 5
16440 Kista
KontorsadressIsafjordsgatan 22B, plan 5
Kista
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0739694856
E-postadress:
contact@accelit.se Jobbnummer 746143
Observera att sista ansökningsdag har passerat.