Helpdesk - Supporttekniker
Experis Sverige / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Bollebygd eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Publiceringsdatum2011-12-19Dina arbetsuppgifterElan söker nu dig som har arbetat som supporttekniker en helpdesk i några och har erfarenhet av support och kundservice. Som Supporttekniker ska du ge support på klienter, operativsystemet, utskriftsköer och telefoni. Rollen innebär att man sitter i helpdesken som i huvudsak arbetar med support via fjärrstyrning. Då många ärenden berör HP hårdvara är det viktigt att man behärskar dessa väl. Ett önskemål är kompetens inom PC-teknik, Nätverksteknik, Windows XP och MS Office.
Vem är du?
Som person är du serviceinriktad, strukturerad, har lätt för att samarbeta och du förstår snabbt vad användaren vill ha för hjälp. Vi ser gärna att du har erfarenhet av helpdesk och gärna hårdvarufelsökning. Vi söker personer som i första hand kommer att felsöka på klienter och tillbehör som är anslutna mot klienterna. Har du kompetens på inom VPN och mobiltbredband är det meriterande.
Din Bakgrund
• Generella PC-kunskaper
• Arbetslivserfarenhet från kundservice
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Vi värdesätter om du har följande egenskaper:
Vilja lära och uppnå resultat
Kommunikativ
Flexibel
Hängiven
Initiativtagande
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.
Rätt uppdrag, på rätt plats, med stora möjligheter till fortsatt utveckling!
Som konsult på Elan får du ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi är specialiserade på karriärer för konsulter och underkonsulter och ger dig möjligheten att arbeta utomlands genom vårt nätverk på 55 kontor i 16 länder. Vi vet vad som är viktigt för dig. Elan har kontor över hela världen, med djup kunskap inom ditt område. Det finns alltså stora möjligheter att vi har det perfekta uppdraget för just dig och din karriär.
Ansökan och upplysningar
Ansöker gör du med registrerat CV på
www.experis.se.Eventuella frågor besvaras av Jan Hansson på mail till
jan.hansson@se.experis.comSista ansökningsdag är den 15 januari men urval och intervjuer kan komma att ske löpande.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJan Hansson, 031-7086763
FöretagExperis Sverige
AdressExperis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1109182
Observera att sista ansökningsdag har passerat.