Handlingskraftig och stark receptionist/kontorsvärd sökes!
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en handlingskraftig och stark receptionist/kontorsvärd som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i mitten på april. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett modernt företag och tycker om varierande arbetsuppgifter så är detta chansen för dig! Med start i mitten på april och tills vidare söker vi dig som vill arbeta heltid som receptionist och kontorsvärd. Vi söker dig som tycker det är roligt med varierande arbetsuppgifter och är villig att ta i när det behövs. Du drivs av att ha många bollar i luften och att arbeta självgående. I rollen som receptionist och kontorsvärd kommer du arbeta 50% i receptionen och 50% som kontorsvärd. Du kommer sitta i moderna, ljusa lokaler centralt i Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag mellan kl. 08:00-17:00.
Arbetsuppgifter
Som receptionist och kontorsvärd kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Ta emot och registrera besökare
• Besvara inkommande samtal
• Sköta möteskalender/boka in konferensrum
• Boka bud och lunchbeställningar
• Vara ansvarig över beställningar
• Fylla på och rengöra kaffemaskiner
• Byta glödlampor samt kontakta fastighetsskötare vid behov
• Fylla på och tömma diskmaskiner
• Ta emot och plocka upp tunga bud
• Förbereda inför AW varje fredag
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet från reception och/eller kontorsassistent
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Kunskap i Officepaketet
• Är fysiskt stark (flera tunga lyft ingår i arbetet)
• Är självgående och gillar varierande arbetsuppgifter
• Är en doer
Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och ser vad som behövs göras. Du är positiv, professionell och har förmågan att arbeta självständigt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-03-06ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3357924
Observera att sista ansökningsdag har passerat.