Handledare till AB Facera Jobb och Bemanning i Härnösand
AB Facera / Administratörsjobb / Härnösand
2014-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handledare till AB Facera Jobb och Bemanning i Härnösand" (publicerad 2015-03-05) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Härnösand,
Mark,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Facera i Härnösand,
Kramfors,
Sundsvall,
Sollefteå,
Örnsköldsvik eller i
hela Sverige Vill du bli en av oss? Vill du arbeta för att minska utanförskap och göra skillnad för varje individ. Vi söker nu en handledare till vårt kontor i Härnösand gällande vårt uppdrag Stöd och Matchning.
Facera är ett jobbförmedlingsföretag som arbetar med Rekrytering och Bemanning, jobbförmedling samt Omställning. Vi finns idag representerade på 35 orter runtom i Sverige med huvudkontor i Sollefteå. Facera vilar på en värdegrund av hög affärsmässighet, professionalism och arbetar för att göra skillnad och motverka utanförskap.
Publiceringsdatum2014-11-21Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med att stödja och vägleda en bred målgrupp att komma ut i arbete eller utbildning. Detta innebär att du tillsammans med våra deltagare kommer att planlägga aktiviteter, dokumentera men även utvärdera och motivera för att hjälpa dem att nå sina mål. Vidare innebär arbetet även samarbete med olika företag, organisationer och myndigheter. Resor kan förekomma. Arbetet är på deltid med möjlighet till heltid. Start i december.
ProfilDu har ett års eftergymnasial utbildning och du har minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden.
• Arbetsledning med personalansvar
• Rekrytering
• Omställningsarbete för arbetssökande
• Studie- och yrkesvägledning
• Handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration)
• Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor
• Arbete med social- och gruppsykologi
• Karriärvägledning
Arbetslivserfarenheten inom ovanstående områden har du erhållit de senaste 5 åren. Vi ser gärna att du har dokumenterad branschkunskap och god kunskap inom den lokala arbetsmarknaden. Det är en merit om du har en avslutad akademisk utbildning inom följande områden personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning. Du har förmågan att kommunicera tydligt på svenska i tal och skrift och det är en merit om du är flerspråkig. Vidare har du mycket goda kunskaper i att använda datorbaserade ordbehandlings- och presentationsprogram, e-post samt internet.
Som person är du strukturerad, självgående och en problemlösare. Du är flexibel då våra arbetsuppgifter varierar och vi lever i en föränderlig arbetsmiljö. Vi ser gärna att du är empatisk, engagerad, lyhörd och att du har förmågan att kommunicera så att alla förstår. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.
Så ansöker duSkicka in din ansökan snarast möjligt då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Sista ansökningsdag 2014-12-18.
För mer information är du välkommen att kontakta Robert Selin 070-6839220 eller e-post
robert@facera.seVälkommen med din ansökan!
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningDeltid Visstid
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDajana Katanic 072-5073727
FöretagAB Facera
AdressAB Facera
Järnvägsgatan 18
88131 Sollefteå
KontorsadressJärnvägsgatan 18 88131 Sollefteå
Jobbnummer 2076489
Observera att sista ansökningsdag har passerat.