Handläggare till vårt fastighetsteam
Alektum Inkasso AB / Företagsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alektum Inkasso AB i Göteborg Titel:
Handläggare till vårt fastighetsteam
Beskrivning av arbetsuppgifter:
OM TJÄNSTEN Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Som personlig handläggare agerar du som ombud och sköter all kommunikation i varje enskilt ärende. Du har ett ansvar för att handläggningen och att det dagliga samarbetet med kund stämmer överens med avtal, kundens förväntningar och våra kvalitetskrav. Som handläggare utmanar du också befintliga rutiner och arbetssätt i syfte att skapa en effektivare process och ökad lönsamhet. Du kommer . att handlägga inkassokrav för våra kunder . att ha daglig kontakt med myndigheter och gäldenärer . att ha kundansvar för ditt registers kunder . att ha den dagliga kontakten med dina och gruppens kunder . att regelbundet följa upp samarbetet med kund och aktivt arbeta för att öka mervärde och försäljning . att ge kunderna råd och visa på lösningar i frågor som rör ansvarsområdet
Beskrivning av kvalifikationer:
VAD SÖKER VI Vi söker dig som har erfarenhet inom inkasso. Du skall vara van att arbeta i ett högt tempo och kunna fatta egna beslut. Detta kräver att du kan se samband och konsekvenser samt dra egna slutsatser. Du ska kunna arbeta självständigt och själv kunna prioritera ditt arbete. Vi vill att du aktivt bidrar till ett gott samarbete inom enheten och företagets olika delar Arbetsuppgifterna kräver att du som person är noggrann, flexibel och att du är driven att tillsammans med dina kollegor föra Alektum Group framåt. Det är meriterande . om du tidigare har arbetat med inkasso med inriktning mot fastighets- och elkunder. . om du har erfarenhet av Nova . om du har utbildning inom ekonomi/juridik Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du har god pedagogisk- och kommunikativ förmåga, även i engelska. Du som ser möjligheterna och trivs i en expansiv miljö är välkommen att lämna in ditt CV och ett personligt brev där du beskriver hur du möter våra behov och vilka erfarenheter du kan bidra med.
Andra uppgifter:
Du kommer att erbjudas en spännande och utvecklande roll på ett mycket trevligt företag som är i en expansiv fas. Kontoret är beläget på Nils Ericsonsgatan 17 i centrala Göteborg. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt dock senast 4 dec 2015. Urval och intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Tillträde: Januari eller enligt ök Varaktighet: 6 månader eller längre Övrig information beträffande
Publiceringsdatum2015-11-19Anställningstyp/arbetstider: Tjänsten är ett föräldraledighetsvikariat alternativt en tillsvidareanställning.
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duRekrytering
Karin Karlsson
Karin.Karlsson@alektumgroup.com031-7307602
Ansökan kan skickas till e-postadress:
Karin.Karlsson@alektumgroup.comKontaktKarin Karlsson tfn 031 - 730 76 02
Karin.Karlsson@alektumgroup.comFöretagAlektum Inkasso AB
AdressAlektum Inkasso AB
Box 11108
40423 GÖTEBORG
KontorsadressNils Erikssonsgatan 17
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-7307602
E-postadress:
Karin.Karlsson@alektumgroup.com Jobbnummer 2536774
Observera att sista ansökningsdag har passerat.