Handläggare till myndighet i Stockholm

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-12-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare till myndighet i Stockholm" (publicerad 2024-05-30) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om uppdraget

Till vår kund, en statlig myndighet, söker vi nu en strukturerad Handläggare. Start av uppdraget beräknas börja 18e januari 2023 och kommer pågå till 30 juni 2023. Omfattning är heltid med arbetstid 08:00-16:30. Placering är i Stockholm, Solna.

Publiceringsdatum
2022-12-20

Arbetsuppgifter
• Du kommer arbeta med säkerställning av myndighetens arbete med inköp och förvaltning.

• Du kommer att arbeta med utlämning av handlingar och bistå med verksamhetens utveckling

• I dina arbetsuppgiften ingår även att tolka inkommen begäran samt identifiera och ta fram rätt information enligt begäran från olika interna system.

• Du kommer arbeta inom offentlighetsprincipen och göra sekretessprövningar.

Kvalifikationer
• Godkänd gymnasieexamen eller motsvarande

• Tidigare arbetslivserfarenhet från tidigare arbete 1-3 år


Ha viss juridisk kompetens men behöver inte vara jurist

• Du ska ha erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning samt ha erfarenhet av att arbeta med en större mängd data/handlingar som behöver hanteras under tidspress

• Du ska ha goda kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift

• Goda kunskaper i MC Office

Meriterande:

• Det är meriterande om konsulterna har tidigare erfarenheter av arbetet med utlämning av handlingar

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Sofia Sundberg
sofia.sundberg@bemannia.se
08-84 53 00

Jobbnummer
7276695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: