Handläggare för uppdrag på ststlig myndighet i Stockholm
Kornboden / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kornboden i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Vi söker en handläggare för konsultuppdrag på en statlig myndighet i Stockholm. Tidsperiod för uppdraget: 2017-01-16 -- 2017-08-28. Uppdragets omfattning: 100%.
Publiceringsdatum2016-12-22Dina arbetsuppgifterHandläggaren kommer att arbeta med att granska handlingar mot ställda krav och bedöma kravuppfyllnad. Vidare kommer konsulten att hantera dokument i Word samt listor i Excel. Uppdraget innebär ärendehantering i ärendehanteringssystemet SSM/Remedy. Uppdraget innebär vidare hantering av dokument och ärenden i TendSign och uppgifter i webbstöd, diarieföring samt postöppning. Konsulten kommer vidare att arbeta med hantering/förvaltning av systemregister över upphandlade tjänster och utföra kontroller av huruvida leverantörer uppfyller skallkrav inför godkännande av ansökningar i LOV (lagen om valfrihet) upphandlingar. Granskning av kreditupplysningar och granskning samt verifiering av andra begärda handlingar. Kontraktshantering samt hantering av avtalsförändringar hos leverantörer är också en del av uppdraget, liksom upphandlingsadministration inför tillgängliggörande i webbstödet av förberedande - och arbetsmarknadsutbildningar. Konsulten kommer också att arbeta med support och problemlösning av inkommande frågor och uppdrag från leverantörer samt internt inom myndigheten, vilket sker både via epost och telefon.
Kvalifikationer• gymnasium eller likvärdig utbildning.
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
• goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
• datakunskaper i kontorsstödsprogramvara
Meriterande:
• Erfarenhet av att ha arbetat i statlig verksamhet
• Erfarenhet av upphandlingsverktyget TendSign.
• Erfarenhet av diariefrågor
• Arbete inom LOU (lagen om offentlig upphandling) samt LOV (lagen om valfrihet).
Dina personliga egenskaperKonsulten vi söker är strukturerad och har bra ordningssinne då vederbörande kommer hålla reda på dokument, ärenden, kontakter samt information. Detta förutsätter att konsulten är noggrann då denne behöver ha kontroll över detaljer i handlingar och ärenden som ska hanteras. Vidare är det viktigt att konsulten är ansvarstagande och effektiv gällande arbetsuppgifterna såsom att lära sig saker snabbt. För uppdraget är det viktigt att konsulten har en positiv grundsyn, är bra på att skapa goda relationer, har god samarbetsförmåga, är bra på att prioritera, är självgående och har förmågan att arbeta serviceinriktat.
Konsulten vi efterfrågan för detta uppdrag är kvalitetsmedveten och är bra på att dela med sig av sin kunskap så att verksamheten utvecklas. Vidare ser vi att konsulten är intresserad av utveckling av administrativa arbetssätt. Värdefullt är också förmågan att arbeta parallellt i flera olika system och förstå kopplingar och konsekvenser systemen emellan.
Anställningsform:
Visstid
Sysselsättningsgrad:
Heltid
Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön
Övrig information:
Urval sker löpande så ansök redan idag!
I vår snabbrörliga värld är det viktigare än någonsin att ha rätt kompetens inom sitt företag. Vår kunskap om dina förutsättningar på den lokala marknaden tillsammans med vår erfarenhet, gör att vi kan hitta och attrahera de medarbetare du behöver för att lyckas ännu bättre. Kornboden Rekrytering & Bemanning jobbar alltid nära dig som kund och våra kontor hittar du i Sundsvall, Örebro, Örnsköldsvik och Östersund.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Persson, Kandidatansvarig
matilda.p@kornboden.se 019-6890134
FöretagKornboden
AdressKornboden
Drottninggatan 26
70210 Örebro
KontorsadressDrottninggatan 26
Jobbnummer 3230925
Observera att sista ansökningsdag har passerat.