Händig Office Manager Till Ett Försäkringsbolag
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vårkunds räkning en Office Manager som vill ha ett varierat och spännande arbete. Tjänsten är på heltid med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som Office Manager kommer du att ansvara över den dagliga driften av kontorets reception, post och lokaler. Du kommer också att välkomna besökare, hantera beställningar och säkerhetsfrågor, ansvara för larm och säkerhet samt montera kontorsmöbler och kontrollera felanmälningar. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med kontorets serviceteam. Tjänsten är på heltid och löper tillsvidare, du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående.Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att arbeta praktiskt.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Publiceringsdatum2018-11-13Dina arbetsuppgifterDu kommer till exempel att:
• Ansvara över den dagliga driften
• Välkomna besökare
• Se till att kontoret är snyggt och prydligt
• Göra beställningar
• Kontakt med leverantörer
• Montera kontorsmöbler
• Posthantering
• Ansvara över larm och säkerhet
• Samt vara delaktig i företagets olika projekt
VI SÖKER DIG SOM
• Har några års erfarenhet av liknande arbete
• Kan prata svenska och engelska obehindrat
• Goda kunskaper inom Office och Outlook
Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och ansvarstagande. Du är flexibel, brinner för att hjälpa andra och kan hantera många bollar i luften.Du är praktiskt lagd, gillar att lösa problem och har ett sinne för ordning och reda.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4455502
Observera att sista ansökningsdag har passerat.