Händig Office Manager Till Ett Försäkringsbolag

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vårkunds räkning en Office Manager som vill ha ett varierat och spännande arbete. Tjänsten är på heltid med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Som Office Manager kommer du att ansvara över den dagliga driften av kontorets reception, post och lokaler. Du kommer också att välkomna besökare, hantera beställningar och säkerhetsfrågor, ansvara för larm och säkerhet samt montera kontorsmöbler och kontrollera felanmälningar. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med kontorets serviceteam. Tjänsten är på heltid och löper tillsvidare, du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående.Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att arbeta praktiskt.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

Publiceringsdatum
2018-11-13

Dina arbetsuppgifter
Du kommer till exempel att:

• Ansvara över den dagliga driften
• Välkomna besökare
• Se till att kontoret är snyggt och prydligt
• Göra beställningar
• Kontakt med leverantörer
• Montera kontorsmöbler
• Posthantering
• Ansvara över larm och säkerhet
• Samt vara delaktig i företagets olika projekt

VI SÖKER DIG SOM

• Har några års erfarenhet av liknande arbete
• Kan prata svenska och engelska obehindrat
• Goda kunskaper inom Office och Outlook

Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och ansvarstagande. Du är flexibel, brinner för att hjälpa andra och kan hantera många bollar i luften.Du är praktiskt lagd, gillar att lösa problem och har ett sinne för ordning och reda.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Örtenmark Nilsson matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4455502

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: