Gruppchef till 3
3 / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige Vi på 3 tror att livet blir roligare om man upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på 3 som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till 3.
Nu söker vi en gruppchef till ett av våra team på Företagskundservice
3 Företagskundservice ger support till 3:s Sveriges företagskunder, vi har hand om all företagskundservice i egen regi vilket ger oss möjlighet att vara flexibla och agera snabbt vid förändringar utifrån kundens behov.
I din roll som gruppchef för team ekonomi & lojalitet har du fullt personal och budgetansvar för en grupp med ca: 15-20 kundansvariga som hanterar kundservicefrågor och kund- lojalitetsfrågor. Du kommer att ingå i en ledningsgrupp med gruppchefer, kvalitetsutvecklare och rapporterar direkt till Chef för Kundservice Företag.
Du har möjlighet att vara med på en spännande resa med många initiativ som syftar till att bli Sveriges bästa Kundservice. Vi vet att teamarbete och engagemang ger höga resultat, nöjda medarbetare och glada kunder.
Du kommer att arbeta med att förenkla kundernas och medarbetarens vardag, detta genom coachning, effektivisering och förändringsarbete. Du kommer att ha många kontaktytor och kommunicera med såväl kunder och andra internt på 3 och du förväntas bidra till hela avdelningens utveckling inom service, försäljning och kvalité.
Som person söker vi dig som är pedagogisk och trivs att arbeta i ett högt tempo. Du behöver vara strukturerad i hur du arbetar, gilla att kavla upp ärmarna och arbeta där behov finns. Du är kommunikativ i grunden och vet hur man använder kommunikation för bästa kundupplevelse!
För att lyckas i ditt uppdrag behöver du ha:
• Serviceförmåga och alltid ha kunden i fokus
• Förmåga att utveckla rutiner och processer
• Vana att skapa kultur och arbeta aktivt med värderingar
• Gilla att effektivisera och hitta lösningar
• Tidigare ledarerfarenhet
• Högt sälj fokus och behärska säljteknik
• Gymnasieexamen, goda kunskaper i office-paketet, (Excel, Powerpoint),
• Goda kunskaper i såväl svenska som engelska
Vi ger dig:
Vi som jobbar här trivs tillsammans. Vi jobbar hårt för att nå våra mål och vi firar våra segrar. Gillar du en informell men proffsig miljö där vi lever våra värderingar, så kommer du garanterat att trivas här. Vår VD bjuder regelbundet på frukost i caféet, vi har aktiviteter som pubkvällar och hälsotävlingar. Om du vill växa tillsammans med oss så finns det goda utvecklingsmöjligheter. Visste du att vi har blivit utsedda till Europas femte bästa arbetsplats?
Vi intervjuar kandidater löpande så skicka din ansökan redan idag!
Om du har några frågor kan du kontakta Silvia Bakir 073-543 84 71
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2016-09-29ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3075539
Observera att sista ansökningsdag har passerat.