GoExcellent söker medarbetare till uppdrag inom detaljhandeln
GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Kalmar,
Göteborg,
Stockholm,
Solna,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.
Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seVi söker nu 7 stycken nya medarbetare till ett av våra uppdrag inom ett av nordens ledande detaljhandelsföretag.
För vår uppdragsgivare erbjuder vi service till kunder gällande bland annat konto och lojalitetsfrågor samt online handel I Sverige via inkommande samtal.
Vi söker Contact center medarbetare som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att hjälpa kunderna.
Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.
Uppdraget för inkommande samtal ligger fokus på konto och lojalitetsfrågor. Vi har högsta fokus på kvalitet i kunddialogen, självklart får du utbildning och kontinuerlig coaching inom dessa områden.
Vi söker dig som har
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A och svenska A
• Bra verbal och skriftlig förmåga, såväl svenska som engelska
• God datorvana
Meriterande är om du
• Har erfarenhet av serviceyrken/kundtjänstarbete
• Erfarenheter från Contact centerbranschen
Personliga kompetenser
• Inlärningsförmåga
• Resultatinriktad
• Anpassningsförmåga
• Kundinriktning
Vad erbjuder vi?
• För att lyckas nå dina mål får du kontinuerlig utbildning och coachning som ger dig alla verktyg du behöver.Hos oss har du goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär.
• Ett spännande och omväxlande arbete.
• Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till GoExcellents positiva arbetsklimat!
• Friskvårdsbidrag.
• Massagebidrag.
• Fri frukt och kaffe.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningsform: Tidsbegränsad (832-anställning) Utbildningsdatum 2016-01-25. Utbildningen är betald. Arbetstid: Schemalagd arbetstid vilket inkluderar kvällar och helger. Öppettider är 08.00 - 23.00 mån-sön
Publiceringsdatum2016-01-05ErsättningLön enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennie Olsson
rekrytering@goexcellent.comYlva Johanson
ylva.johanson@goexcellent.comFöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Borgmästaregatan 5
39235 Kalmar
KontorsadressBorgmästaregatan 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2602548
Observera att sista ansökningsdag har passerat.