GoExcellent söker en Operativ Chef

GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Stockholm, Solna, Kalmar, Göteborg, Östersund eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Viasat, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Till Stockholm söker vi dig som vill anta en berikande utmaning på SLs Contact Center där våra medarbetare bemöter resenärer via telefon, mail, Facebook eller över disk med fokus på att alltid ge den bästa servicen.

Tjänsten som Operativ chef innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom SLCC uppdraget. Den primära uppgiften är att ansvara för finansiella, försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Teamledare som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare. Du rapporterar till vår Country Manager som rapporterar till GoExcellents koncernchef.

Dina praktiska arbetsuppgifter består bland annat av:

• Fakturering till uppdragsgivaren av utförda tjänster för månaden
• Ekonomisk uppföljning två gånger per månad (uppföljning förgående månad med eventuell avvikelserapportering samt att mitt i månaden göra en uppskattning av innevarande månads resultat med eventuell avvikelserapportering)
• Att vara kontaktperson mot och kontinuerligt bibehålla samt utveckla relationen till uppdragsgivaren
• Personalansvar som innebär bl a medarbetarsamtal och lönesättning

Du gillar att planera och organisera, är initiativrik och fokuserad att nå resultat. Du förstår innebörden av att vara en stark förändringsledare och har en naturlig entusiasm och engagemang att genom dina medarbetare nå och överträffa dina och deras mål. Du tycker om att se dina medarbetare växa och utvecklas.

Du har:

• Erfarenhet inom kundservicearbete, försäljning och ekonomi.
• En mycket god social och verbal förmåga.
• God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska.
• Goda omdömen från ditt ledarskap

Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

Mer om GoExcellent:

GoExcellent Group grundades år 2000 (under namnet Excellent AB) och har sedan dess etablerat sig som ett av Nordens ledande Contact centerföretag. Med runt 20 miljoner kundkontakter per år, 700 miljoner kronor i omsättning, verksamhet på 9 orter och 2 000 medarbetare är GoExcellent en av Nordens största arbetsgivare för ungdomar under 26 år, och på flera orter är vi den största privata arbetsgivaren. Bland kunderna finns Canal Digital, SL, Viasat, Fortum, Electrolux, Microsoft, Nespresso och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm med callcenters i bland annat Stockholm, Kalmar, Piteå, Östersund, Köpenhamn, Oslo och på fyra orter i Finland inklusive Helsingfors.

Publiceringsdatum
2013-02-08

Arbetstider och omfattning
Tillsättning enligt överenskommelse, önskvärt per omgående. Tjänstens omfattning är på heltid. Vi vill gärna ha din ansökan senast den 5 mars 2013.

Ersättning
För mer information är du välkommen att kontakta Arvid Svensk, Country Manager Sweden, på 070-206 13 68 eller Tineke Gramenius, Client Manager/Delivery Manager på SLCC, 072-230 54 88. Du är välkommen med din ansökan till rekrytering@goexcellent.com

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cecilia Dahlqvist, HR Business Partner rekrytering@goexcellent.com

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm

Jobbnummer
1461693

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: