GoExcellent söker en Operations Manager till Stockholm

GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Stockholm, Solna, Kalmar, Göteborg, Östersund eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Vi söker dig som vill anta en berikande utmaning för en av våra uppdragsgivare inom media. På våra Contact Center hanterar vi kunder via telefon, mail och sociala medier. Det är en snabb och föränderlig bransch som kräver hög kompetens och stort fokus på att alltid ge den bästa servicen.

Tjänsten som Operations Manager innebär att leda produktionen av kundservicetjänster inom uppdraget. Den primära uppgiften är att ansvara för försäljningsmässiga och kvalitativa nyckeltal. Att analysera och utvärdera produktionsresultatet och därigenom arbeta för att uppnå förbättringar är en viktig del i befattningen som Operations Manager. I ledarskapet ingår också att coacha, leda och utveckla våra Teamledare samt säljcoacher som i sin tur ansvarar för en större grupp medarbetare. Du rapporterar till Delivery Manager som rapporterar till GoExcellents Country Manager.

Du gillar att planera och organisera, är initiativrik och fokuserad att nå resultat. Du förstår innebörden av att vara en stark förändringsledare och har en naturlig entusiasm och engagemang att genom dina medarbetare nå och överträffa dina och deras mål. Du tycker om att se dina medarbetare växa och utvecklas.

Du har:

• Erfarenhet inom kundservicearbete, försäljning och ekonomi.
• En mycket god social och verbal förmåga.
• God datorvana, är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska.
• Goda omdömen från ditt ledarskap

Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

Vi vill gärna ha din ansökan senast 27 oktober 2013. Obs! Intervjuer sker löpande.

Publiceringsdatum
2013-10-10

Arbetstider och omfattning
Tillsättning enligt överenskommelse, önskvärt per omgående. Tjänstens omfattning är på heltid med 6 månaders provanställning.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse Friskvårdsbidrag och massagebidrag

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Stenqvist, HR Business Partner
Hassan Mustapha, Delivery manager/Client manager +46 8 5010 4000

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm

Jobbnummer
1673752

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: