Glad, effektiv och servicessinnad receptionist/personaladministr

Andara / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Andara i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till vår kund Solreneriet söker vi en serviceminded och utåtriktad receptionist/personaladministratör. Uppdraget är ett hyrköpsuppdrag med start omgående. Söker du ett omväxlande och utåtriktat jobb där du också får använda dina administrativa kunskaper och talanger? Gillar du att ha många järn i elden och trivs när det händer saker? Då har vi ett roligt och utvecklande jobb för dig i ett expansivt företag med högt i tak och härliga kollegor!

Publiceringsdatum
2018-03-27

Dina arbetsuppgifter
Du kommer huvudsakligen att jobba i företagets reception med sedvanliga receptionistuppgifter men även arbeta med olika personaladministrativa arbetsuppgifter. Du kommer att tillhöra HR-avdelningen som i dagsläget består av 3 personer och behöver förstärkning.

• Ta emot inkommande samtal
• Ta emot besökare
• Ansvara för posthantering
• Allmänna kontorsinköp
• Personaladministration inom rekrytering, utbildning, anställningskontrakt, uppdatering av personalsystem mm

Kvalifikationer
Vi söker dig som är en van administratör och som har ordning och reda. Du vill kombinerade en social roll som receptionist med din administrativa kompetens. DU hanterar svenska obehindrat i både tal och skrift. Givetvis har du även god datorvana och kunskaper i Office-paketet.

• Du behörskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
• Du behärskar Officepaketet mycket väl
• Du har antingen utbildning eller erfarenhet at HR/personaladministration
• Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba som receptionist

Dina personliga egenskaper
För att trivas med jobbet ser vi gärna att du är social, serviceinriktad och prestigelös. Du gillar att arbeta med olika arbetsuppgifter från stort till smått och du är van att vara flexibel. Du trivs med att jobba med människor som kommer från vitt skilda kulturer. Du har hög stresstålighet och tycker om att jobba i högt tempo. Du tillför positiv energi och trivs med att vara en del av ett team.

• Stresstålig
• Noggrann och strukturerad
• Tålamod
• Pedagogisk
• Positiv

Mer om tjänsten

Uppdragsperiod: Omgående - 6 månader Hyrköp
Omfattning: Heltid
Placering: Stadsgårdskajen, nära Slussen
Bifoga ditt CV och ett personligt brev så hör vi av oss. Urval kommer att ske löpande. Du kan även kontakta Lilian Norin på lilian.norin@andara.se för mer information.
För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med uppdraget ber vi dig registrera din CV i vår kandidatbank och vi tar därför inte emot ansökningar via mail!
För rätt person väntar ett spännande och utvecklande uppdrag.

Varmt välkommen med din ansökan!

MER OM SOLRENERIET:

Solreneriet grundades 1995 som ett mindre familjeföretag och har idag vuxit till 900 anställda och omsätter 200 miljoner kr/ år. Sedan november 2012 ägs bolaget av finska SOL och idag är det ett engagerat familjeföretag med den stora koncernens styrkor.

Solrenerietlevererar städ-, hygien- och underhållstjänster till privata och offentliga uppdragsgivare. Genom sin erfarenhet från besöksintensiva miljöer såsom kryssningsfartyg, flyg, tåg och processindustrin samt uppdrag inom sjukvård, hotell, livsmedel och offentliga lokaler är företagets utbud av kompetenser i det närmaste unik. Företagets framgång bygger på att de arbetar miljöinriktat med branschledande processer skräddarsydda utifrån uppdragsgivarnas behov.

Företaget har verksamhet i Stockholm, Östergötland och Skåne. Huvudkontoret är beläget på Stadsgårdskajen i Stockholm i ljusa och fräscha lokaler.

Vad kan Solreneriet erbjuda dig?
Företaget har under senare år haft en betydande tillväxt. Kulturen präglas av en platt organisation samt att det är högt i tak och det finns utrymme för din egen utveckling och dina egna idéer. Som anställd på Solreneriet får du ett stort eget ansvar och blir en viktig person på företaget. Företaget har bland annat lunchförmåner, fri frukost och massage 1 gg/månaden.

Varför jobba med oss?

På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.

• AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.

• Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.

• Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lilian Norin lilian.norin@andara.se 08-409 256 06

Företag
Andara

Adress
Andara
Järnvägsgatan 36
13154 Nacka

Kontorsadress
Järnvägsgatan 36, Nacka

Jobbnummer
4048779

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Andara

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Andara: