Fulfillment Specialist inom Web & Billing till Bisnode! - Solna

Perido AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Fantastiska beslut gör skillnad i världen, de driver företag och samhälle framåt samt skapar tillväxt och räddar liv. På Bisnode tror man på att lägga magkänslan åt sidan, här skapar man smartare data att fatta rätt beslut utifrån. Nu söker de en kollega som kan komplettera teamet på Fulfillment- enheten. Var med i kampen mot dåliga beslut!

Publiceringsdatum
2021-03-18

Om tjänsten
Perido söker efter en Fulfillment Specialist inom Web & Billing till Bisnode - ett företag som arbetar med att tolka, förädla och förstå data som ligger till grund för kunders affärsbeslut. Varje dag levereras tusentals beslutsunderlag till företag, myndigheter, kommuner och organisationer för att hjälpa beslutsfattare i både små dagliga frågor till stora strategiska beslut. På enheten Fulfillment, som ingår i Operations, arbetar ett team på 12 personer som alla ser fram emot sin nya kollega! Placeringen är på kontoret i Solna, men med hänsyn till pandemin kommer arbetet att ske remote så länge som Folkhälsomyndigheten rekommenderar det. Du kommer däremot att få några dagar upplärning på plats av en mentor, samt viss möjlighet att arbeta från kontoret om du så önskar.

Arbetsuppgifter
Som Fulfillment Specialist inom Web & Billing ingår du i enheten Fulfillment som har i uppdrag att säkerställa så att kundleveranser och fakturering sker i enlighet med avtal. Arbetsuppgifterna utgör uppsättning av nya kunder i webbportaler, registrering av debitering och myndighetsbeslut samt second linesupport. Under arbetsdagarna kommer du att ha nära kontakt med kunder via e-post och telefon samt med den interna organisationen.
Vidare kommer du bland annat att:
Använda systemstöd för att selektera, matcha och bearbeta data.
Bidra med förbättringar och effektiviseringar av processer.
Planera arbetsuppgifter tillsammans med teamet.

Kredittjänsterna som man arbetar med är InfoTorg, RiskGuardian, Business Check, Dun & Bradstreet och Soliditet.
Dina egenskaper
Det här uppdraget passar dig som anser att den allra bästa dagen på jobbet är när du gjort det lilla extra för en kund eller kollega. Du drivs av att leverera hög service, tycker om att ha kundkontakt och att samarbeta tätt ihop med alla delar av en organisation. Du blir motiverad av att kunna påverka ditt dagliga arbete med förbättringar och anser att man kan åstadkomma mer som ett team. Givetvis är du väldigt noggrann och strukturerad, med hög arbetsmoral och ansvarskänsla. Vi tror också att du har god förståelse för både kundbehov, kvalitet och affärsnytta samt lätt för att förstå helheten. Nya system är inga problem för dig, du har lätt att lära dig och strävar efter att ständigt utvecklas. Avslutningsvis ser vi att du är trygg i dig själv, vågar fråga och fatta egna beslut.
Det här är ett gäng med flera gemensamma intressen, främst att ge bäst kundservice, men också att stötta varandra och att ha roligt ihop! Är det dig dom väntar på?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Erfarenhet från kundservice eller BackOffice
Goda kunskaper i Excel och Salesforce
Lätt för att kommunicera muntligt och skrift, på svenska och engelska

Plus i kanten:
Erfarenhet från någon av tjänsterna InfoTorg, RiskGuardian, Business Check, Dun & Bradstreet eller Soliditet.

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2021-12-31 med god chans till förlängning. Tillträde 2021-04-02.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32214 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
#jobbjustnu
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "32214".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Perido AB (org.nr 556639-6387)
116 45  STOCKHOLM

Jobbnummer
5639097

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: