Frontoffice Administratör

Veolia Nordic AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Veolia Nordic AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Trollhättan, Falköping eller i hela Sverige

Brinner du för kundservice och vill vara med på en spännande utvecklingsresa? Till vårt affärsområde Recycling Solutions söker vi en serviceinriktad Frontoffice Administratör.

Vi är ett miljötjänsteföretag som arbetar tillsammans med kommuner och företag för att de ska få ut så mycket som möjligt från sina resurser. Som Frontoffice administratör är du ansiktet utåt mot våra kunder och bemannar den centrala kundtjänsten som supporterar våra olika affärsområden. Utöver den dagliga bemanningen av kundtjänsten, är du även delaktig i projekt kopplat till implementering och utveckling av våra kundservicesystem. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter och många olika kontaktytor, både externt som internt. Dina arbetsuppgifter innebär bl.a.:

• Ta emot och hantera inkommande kundärenden via telefon / mejl / kundchatt
• Hantera kundförfrågningarna via CRM-system
• Fakturahantering
• Utveckling av kundservicesystem

Vid behov bemannar du även vår vågexpedition där vi tar emot chaufförer för in- och utleveranser av material till vår anläggning i Hisings Backa. Du förbereder också transport- och tulldokument för transporter av material till och från anläggningen. Du är placerad i Hisings Backa och rapporterar till team leader för Backoffice & Sales Support. Arbetstiderna är mån-fre, kl. 7-16.

Publiceringsdatum
2021-06-18

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av kundtjänst
• Erfarenhet av CRM-system
• Mycket god dator- /systemvana
• God kommunikation i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet från transportsystem samt B-körkort är meriterande

För att trivas i rollen tror vi att du är serviceinriktad med ett starkt kundfokus. Du har en positiv inställning och trivs med att jobba i ett högt tempo. Då det är en varierande roll tror vi att du är prestigelös och flexibel. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du delar våra värderingar: ansvar, sammanhållning, respekt, innovation och kundfokus, samt tillämpar dessa i ditt yrkesutövande.

Vi erbjuder dig

Hos oss får du en varierande roll i en spännande och viktig framtidsbransch. I Sverige är vi cirka 1000 anställda och omsätter 2 miljarder kronor. Du kommer att jobba med kompetenta kollegor och bidrar till att utveckla såväl affärer som interna arbetssätt.

Kontakt och ansökan

Vi gör löpande urval och intervjuer så skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, dock senast 4/7. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post.

För mer information om tjänsten kontakta:

Teamleader Backoffice & Sales Support Axelina Johansson, tfn 031-58 69 09

Rekryterare Sandra Axlund, 070-386 13 04

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Veolia Nordic AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Veolia Nordic AB (org.nr 556619-6779)

Arbetsplats
Veolia

Jobbnummer
5819140

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Veolia Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Veolia Nordic AB: