Fronline Support

The Works Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos The Works Sverige AB i Stockholm

Vi söker en kollega till Frontline Support!

The Works driver sedan 2017 coworking i Stockholm och har möjliggjort för över 300 företag att hyra kostnadseffektiva och flexibla kontor. Vi driver idag ungefär 25 000 kvm kontor, där allt ingår.

På The Works kommer du att hitta ett dedikerat gäng medarbetare som kommer att ta emot dig med öppna armar, och stötta dig i vått och torrt. Vi är ett team som inte tvekar för att kavla upp ärmarna. Så även om uppgifterna kan kännas omöjliga, så gör vi det tillsammans och har kul samtidigt!

I rollen som Frontline support kommer du i stor grad att kommunicera med våra hyresgäster och vi lägger stort vikt vid att hitta någon med social kompetens utöver det vanliga, som är lösningsorienterad och som gärna har glimten i ögat. För att klara dina uppgifter på bästa sätt, ser vi att du är strukturerad och duktig på att prioritera. Du är även tillräckligt tuff för att ta de mest krävande frågorna från hyresgästerna. Att arbeta strukturerat och med bra koll på aktiva ärenden är en förutsättning.

Du blir en 'spindel i nätet' med målet att optimera responstiden till våra kunder, samt insatserna utifrån de utmaningar som dyker upp. Du hjälper teamet att skapa fungerande anläggningar, där allt bara 'funkar'.

Ditt dagliga arbete kommer att vara en mix av många saker. Högt och lågt, men omväxlande och roligt. Vi är ett team och vi hjälps åt, i vått och torrt. När det är som roligast, men också när det är som tuffast. Du kommer att rapportera till Head of Operations, som har huvudansvaret för driften på samtliga anläggningar.

Dina huvudsakliga uppgifter kommer att bestå av:
Aktivt och effektivt hantera och lösa supportärenden
Komplettera supportärenden så att dina kollegor kan lösa ärendet
Fördelning av ärenden till rätt kompetens/person internt
Koordinering av support insatser och byggtekniska åtgärder
Arbete i vårt ärendehanteringssystem och vara vår super-user

Vi söker dig som:
Kan Svenska och Engelska språket flytande i både tal och skrift.
Kan bygga professionella relationer genom direktkontakt med hyresgäster, samt via mail och telefon där ett gott bemötande vid varje enskilt fall är prioriterat.
Är lyhörd, saklig och korrekt i ditt samarbete med både kollegor och hyresgäster.
Är dokumenterat strukturerade och noggrann i ditt arbete.
Ansvarstagande, serviceinriktad och lösningsorienterad.
Inte rädd för komplicerade och utmanande hyresgästdialoger.
Har arbetat inom kundtjänst några år.

Tillträde omgående.

Publiceringsdatum
2022-10-25

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-24

Företag
The Works Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
The Works Sverige AB (org.nr 559143-4773)

Ansökan
E-post: work@intheworks.se

Arbetsplats
Stayaround Sverige AB

Jobbnummer
7106719

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från The Works Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos The Works Sverige AB: