Fransktalande Customer Care på heltid till familjärt bolag

Rp Rekrytering Bemanning AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en fransktalande Customer Care som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en fransktalande Customer Care på heltid till ett familjärt bolag.

Som Customer Care kommer du huvudsakligen ta emot och supportera kundärenden över telefon och mail. Du ser till att hela logistikflödet flyter på, från att boka transporter till att följa upp att leveransen har kommit fram till slutkund. Du ansvarar för alla delmoment däremellan, såsom att följa upp tidsplaner med leverantörer, se till att väsentliga dokument är fullständiga, följa upp leveransen och se till att kunden är nöjd.

Du kommer ha mycket eget ansvar då vår kund sätter stora krav på att du är en självgående person som är noggrann och van att arbeta med service på högsta nivå. Du kommer arbeta i ljusa, moderna lokaler mitt i centrala Stockholm och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 09.00-17.00.

Detta är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd direkt av kunden.

Publiceringsdatum
2021-09-28

Arbetsuppgifter
Som Customer Care kommer du exempelvis att:

• Ha telefon & mejlkontakt med kunder

• Se till att hela logistikflödet flyter på

• Genomföra möten och skapa nya relationer

• Prioritera och arbeta utefter deadlines

VI SÖKER DIG SOM

• Kan uttrycka dig väl på franska och engelska, i både tal och skrift.

• Har arbetat med service och kundbemötande tidigare

• Har goda kunskaper inom Officepaketet

• Har grundläggande kunskaper i svenska

Som person är du stresstålig, duktig på att kommunicera och har en säljande personlighet. Du är även positiv och lösningsorienterad.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
6000740

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: