Förvaltningstekniker inom Telefoni

Office Management Sharp Center AB / Tele- och elektronikreperatörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla tele- och elektronikreperatörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Stockholm, Strängnäs, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

Vi ger våra kunder tid över till annat

Office Managements hemlighet är kombinationen av drivna människor och en total kundfokus. Tanken är enkel, vi vill få våra kunders organisationer att fungera på sin mest optimala nivå. Vi lever efter "We make your business work everyday" och vill att våra kunder ska kunna fokusera på det de gör bäst.

Därför har vi under åren expanderat till den grad att vi kan erbjuda våra kunder allt, oavsett vilken del och funktion av kontoret det gäller. Genom att erbjuda bättre integrerade lösningar så ger vi kunden tid och resurser som kan läggas på kärnverksamheten.

Den största framgångsfaktorn för oss är våra anställda, som alla fokuserar på att leverera den bästa lösningen för våra kunder. Från att ha varit ett litet dedikerat team är vi idag över 300 anställda med säljare, administration, support-personal och allt mitt i mellan. Vi har alltid värdesatt kompetensen som våra medarbetare innehar och har därför en hög lägsta-nivå, vare sig det är vår produktsupport eller rådgivning inför ett nytt köp.

Med kontor i Stockholm, Göteborg, Uppsala, Helsingborg och Malmö kan vi täcka hela Sverige men vi har även tagit oss in i Norden med vår organisation i Oslo.

Som en del i vår expansion söker vi nu fler tekniker till vår förvaltningsorganisation där du kommer att arbeta inom affärsområdet telefoni. I rollen ingår bland annat att hantera inkommande service- och förändringsärenden både remote och på plats hos våra befintliga kunder samt att konfigurera och leverera nya system till våra befintliga och nya kunder.

Du kommer även att samarbeta med motsvarande roller inom våra andra affärsområden - dokumenthantering, video och IT.

Publiceringsdatum
2015-03-17

Profil
Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet av att arbeta med installation och service av telefonväxlar. Du ska ha kunskap och erfarenhet av nätverksuppbyggnad, servrar (Windows) och kunskap om Avayas produktportfölj. Du förstår komplexiteten av att leverera i teknisk miljö och sätter kunden i fokus. Du gillar att arbeta i team, tänka utanför ramarna och ta stort eget ansvar. Du vill göra skillnad, ta plats och vara med och bidra till vår fortsatta framgång. Du är duktig på att hitta lösningar där andra ser svårigheter.

I ditt dagliga arbete kommer du ha direktkontakt med kunder så det är bra om du är kommunikativ och kan förstå och besvara deras behov. Vi fokuserar på förebyggande åtgärder och långsiktiga lösningar, varför det är viktigt att du delar dessa värderingar.

Du brinner för problemlösning och utveckling och tycker om att vara bäst på det du gör. God analytisk förmåga, samt struktur och noggrannhet i ditt arbete är egenskaper som värdesätts. Serviceinriktad, initiativ- och ansvarstagande, kommunikativ förmåga samt ett konsultmässigt beteende och en hög grad av affärsmässighet är egenskaper som är ett krav för tjänsten.

Då vi aktivt arbetar för en rökfri arbetsplats söker vi dig som är icke rökare.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi kan erbjuda dig en fantastisk arbetsplats med en otroligt stark gemenskap. Vi har vunnit flera priser för vår supportorganisation och är otroligt stolta över att tillsammans kunna leverera den bästa servicen till våra kunder. Vi har roligt på jobbet och vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är för oss en självklarhet. Vi erbjuder vår personal alltifrån Rikslunchkort, fredagsfrukost, kick-offer, events, friskvård och framförallt Sveriges härligaste kollegor!

Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.

Tjänsten är på heltid med arbetstid 08:00-17:00 måndag-fredag och det förekommer arbetstoppar där viss övertid kan krävas. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Tillträde till tjänsten sker efter överenskommelse men gärna så snart som möjligt.

Är det dig vi söker? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Urval kommer att ske löpande. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att höra av dig till Andrea Brönnegård, HR Business Partner, på telefon 08-734 30 00.

Välkommen till vår framtid!

Arbetstider och omfattning
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
OFFICE Management Sharp Center AB

Adress
OFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2208277

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Sharp Center AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Sharp Center AB: