Förvaltningsassistent
Willhem i Stockholm AB / Ekonomiassistentjobb / Botkyrka
2012-06-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Förvaltningsassistent" (publicerad 2013-12-16) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Willhem i Stockholm AB i Botkyrka,
Stockholm eller i
hela Sverige Kort beskrivning av företaget:
Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Vårt fastighetsbestånd består av drygt 11 000 hyresrätter i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Jönköping, Karlstad, Halmstad, Borås och Ulricehamn. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Med Första AP-fonden som ägare bygger vi ett långsiktigt och ansvarsfullt bostadsbolag med ambitioner att utvecklas.
Willhem i Stockholm söderort består av cirka 1 000 bostäder varav ca 180 är studentlägenheter. Områdeskontoret utgörs för närvarande av fem medarbetare som servar våra hyresgäster.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Förvaltningsassistenten är den första personen som lägenhetssökande eller ny hyresgäst möter i Willhem. Ditt ansvarsområde rymmer ett brett fält av uppgifter - allt ifrån uthyrningen av lägenheter, till att var hyresgästens kontaktpersoner när det gäller praktiska frågor kring boendet.
Din huvuduppgift som förvaltningsassistent är att under ledning av områdeschefen ansvara för uthyrningen samt att vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Upprättande av hyreskontrakt
• Inhämta kreditupplysningar och eventuella referenser
• Administrera uppsägningar andrahandsuthyrningar och byten
• Nyckelhantering samt hyresgästinformation
• Visning och besiktningar av lägenheter
• Göra beställningar hos entreprenörer och leverantörer samt uppföljning
• Medverkar vid planering och uppföljning av fastigheternas underhåll och skötsel
• Administrerar fakturor och inkasso ärenden
Beskrivning av kvalifikationer:
Vi söker dig som har gymnasie- eller yrkeshögskoleutbildning från teoretisk linje eller utbildning med fastighetsinriktning. Du har god vana av att arbeta i datasystem. Erfarenhet från liknande arbete som exempelvis uthyrare, husvärd eller förvaltningsassistent är önskvärt. Körkort nödvändigt.
För att trivas i rollen måste du vara, ansvarstagande, noggrann och har ett strukturerat arbetssätt med en hög servicekänsla. Du kommer att var en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster.
Senast: 2012-06-08
AG referens: Förvaltningsassisten-Stockholm
Andra uppgifter:
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt ett personligt brev till
rekrytering@willhem.se senast den 8 juni, men gärna så fort som möjligt.
För ytterligare information ber vi dig kontakta Områdeschef Gitte Magnusson på telefon 08-400 248 10
KONTAKTPERSONER
Funktion: Områdeschef
Namn: Gitte Magnusson
Telefon: 08-400 248 10
Publiceringsdatum2012-06-01KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
TillträdeEnl. överenskommelse
ErsättningFast lön
Enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-08
Ansökan via mail
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@willhem.seKontaktGitte Magnusson 08-40024810,
rekrytering@willhem.seFöretagWillhem i Stockholm AB
AdressWillhem i Stockholm AB
Forvägen 15
14551 NORSBORG
KontorsadressForvägen 15
KontaktuppgifterTelefonnummer: 000
Faxnummer: 000
E-postadress:
rekrytering@willhem.se Jobbnummer 1261517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.