Förstår du norska? Jobb i Canal Digitals kundtjänst finns här!
Manpower AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2017-03-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Förstår du norska? Jobb i Canal Digitals kundtjänst finns här!" (publicerad 2018-03-28) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Den norska tv-serien SKAM har gjort stor succé i de svenska hushållen! Känner du precis som många andra svenskar känner just nu att norska är världens härligaste språk och vill lära dig mer? Och förstå mer än dina vänner? Grattis, då har du hamnat helt rätt! Just nu söker vi efter kundtjänstmedarbetare till Canal Digital där du pratar svenska med deras norska kunder! Läs vidare nedan för mer information om jobbet. Søk i dag och bli en del av en härlig kosegruppa!
Vad gör en kundtjänstmedarbetare?
Du kommer att arbeta med inkommande samtal från norska Canal Digital-kunder som primärt ringer in med frågor och funderingar kring abonnemang och tjänster, eller för att de vill teckna nya varor och tjänster hos Canal Digital.
I varje samtal är det stort fokus på så kallad varm försäljning. Detta innebär att du kommer med förbättringsförslag för att kunna erbjuda bästa möjliga lösning för Canal Digitals kunder. Tillsammans med ditt team ser du till att mål uppfylls, firar framgångar, tävlar och utmanar varandra! För att lyckas i rollen ska du ha ett öga för att göra affärer!
Tjänsten är mellan 80-100%, där arbetstiden är förlagd till vardagar, kvällar och helger. För rätt person kan man påbörja uppdraget relativt omgående och startar då med en betald utbildning.
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Canal Digital är ett av de största bolagen inom satellit-tv-distribution i Sverige/Skandinavien. Du kommer att jobba för Canal Digital och ta emot samtal från norska kunder.
Du kommer alltså att bli en del av ett stort, välkänt och väletablerat företag där det råder en härlig gemenskap kollegorna emellan. På företaget finns mycket goda utvecklings- och karriärmöjligheter.
Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare?
Du ska ha god förståelse för det norska språket alternativt vara öppen för utmaningen att hantera norska kunder, du kommer självklart kunna tala svenska under samtalen.
Det är självklart meriterande med tidigare erfarenhet men inget krav! Du ska gilla att jobba med människor och brinner för att leverera god service! Vi ser att du som söker ska ha rätt inställning och vilja att lära dig nya saker. För att vara aktuell måste du ha fyllt 18 år.
Hur söker jag jobbet?
Sök tjänsten via ansökningsknappen. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar
2. Jag kan också nås på telefon 031-631555
3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Vad kan ni erbjuda mig?
Här är jobbet för dig som söker en utmaning och en trygg arbetsgivare:
Lönen består av en fast grundlön plus att du utöver det ingår i kundens bonussystem när det gäller eventuell merförsäljning, allt enligt kollektivavtal med Unionen.
Gilla oss på Facebook!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2017-03-29ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-24
Ange följande referens när du ansöker: 17826
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Johnsson
johanna.johnsson@manpower.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
41104
41104 1480
KontorsadressLilla Bommen 5a
Jobbnummer 3404275
Observera att sista ansökningsdag har passerat.