Flexibel och social försäljningsassistent
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Är du en social och initiativrik person som söker ett administrativt arbete? Adecco Office & HR ger dig nu möjligheten att utvecklas och ta nya kliv i din karriär hos vår kund.
Om du gillar att arbeta tätt med dina kollegor och samtidigt få ta eget ansvar kommer du att trivas i denna roll.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta administrativt med inköp och försäljning samtidigt som du kommer att ha kontakt med kunder och leverantörer. Andra arbetsuppgifter är att boka lastbilar och se till så att varorna kommer fram och hantera problem som kan uppstå på vägen. Du kommer att ta hand om exportdokument, sammanställa odrar och hantera fakturor. Vår kund vill att du ska börja omgående och uppdraget kommer troligtvis att pågå fram tills september.
Vem är du?
För att snabbt axla rollen tror vi att du tidigare har administrativa erfarenheter och har ett gott ordningssinne. Om du trivs med ett högt arbetstempo och drivs av att hålla många bollar i luften samtidigt så är det dig vi söker! Du som har lätt för siffror och som uppskattar eget ansvar kommer att trivas här. Avdelningen har en positiv stämning så du kom är social och flexibel i ditt arbetssätt kommer komma bra överens med övriga i gruppen. Du kommer att erbjudas en tjänst inom vår uthyrningsverksamhet och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån. Här finner du en länk till annonsen:
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1532813Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Helena Åhs på telefon 031- 725 45 16.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-05-18Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 1247583
Observera att sista ansökningsdag har passerat.