Flerspråkig kontaktcentermedarbetare
Adritel AB / Butikssäljarjobb / Malmö
2016-07-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Flerspråkig kontaktcentermedarbetare" (publicerad 2016-08-16) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adritel AB i Malmö Nu söker vi en språkkunnig kontaktcentermedarbetare!
ADRiTEL AB är ett kontaktcenterföretag som arbetar med flera olika kundserviceuppdrag.
Du bör ha lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift samt ha en trevlig telefonröst.
Dina arbetsuppgifter är att genom god service ta emot inkommande samtal som växel och telefonpassning åt våra uppdragsgivare och kunder samt att assistera projektledare och kommunikatörer. Även administrativa arbetsuppgifter samt utgående samtal ingår i tjänsten.
Du bör vara stresstålig, van vid att det händer många saker samtidigt, vara noggrann, självgående och ansvarstagande.
Önskvärt är tidigare erfarenhet av receptions-/kontaktcenterarbete. Du skall behärska det svenska och engelska språket i både tal och skrift samt ha en trevlig telefonröst. Ett alternativ språk utöver svenska eller engelska är ett krav, önskvärda språk är till exempel finska, tigrinya, pashto, dari eller spanska.
Gymnasieexamen är ett krav.
Du ska tycka om omväxlande arbete, och vara van vid att ha många bollar i luften.
Tempot är högt men stämningen god.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Provanställning. Arbetstider måndag-fredag 7:00- 19:00 enligt varierande schema
Publiceringsdatum2016-07-07ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Ingångslön: 88kr/h samt 12% semesterersättning
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
maria.hornquist@adritel.seFöretagAdritel AB
AdressAdritel AB
Box 340
20123 MALMÖ
KontorsadressHans Michelsensgatan 1 B
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-18 34 34
Faxnummer: 040-182535
E-postadress:
maria.hornquist@adritel.se Jobbnummer 2944366
Observera att sista ansökningsdag har passerat.