First-line support till stort bolag i centrala Stockholm
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.
Publiceringsdatum2014-04-17FöretagetSom first-line support kommer du arbeta för Sveriges största koncern inom privat tand- och hälsosjukvård med placering på företagets servicecenter i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifterSom supporttekniker är din främsta arbetsuppgift att hantera inkommande IT-problem via telefon och mail från övriga medarbetare i organisationen.
Kvalifikationer• Brinnande intresse för IT och service
• Kunskap i Windows 7, Active directoty, Notes (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
I denna urvalsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är kommunikativ, serviceminded och positiv. Därtill har du ett eget driv och vill utvecklas i din arbetsroll.
Övrig information:
Start:Omgående, enligt ök
Plats:Centrala Stockholm
Lön:Enligt ök
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Sökord: Supporttekniker, Active directoty, Windows 7, Notes
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Nicolin
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11733 Stockholm
Jobbnummer 1845827
Observera att sista ansökningsdag har passerat.