First Line-Support till Nordlo i Falun
Nordlo Improve AB / Supportteknikerjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Hofors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordlo Improve AB i Falun,
Sandviken,
Gävle,
Bollnäs,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du serviceorienterad, tycker om att hjälpa andra och är nyfiken på digital teknik? Vi söker just nu ytterligare en medarbetare till vår First Line Support i Falun (inkluderar även Eskilstuna, Uppsala, Gävle och Skellefteå) Ta möjligheten att arbeta hos ett ledande företag inom IT.
För den som är driven och villig att ge det lilla extra finns det goda utvecklingsmöjligheter i organisationen.
Om Nordlo
Nordlo är en ledande aktör inom IT och digitalisering i Sverige. Med en stark lokal närhet hjälper Nordlo företagskunder att digitalisera sin verksamhet för att vara fortsatt konkurrenskraftiga i framtiden med hjälp av värdeskapande tjänstepaketering inom IT. Nordlo är en komplett leverantör av IT-drift och IT-infrastruktur med fokus på serverdrift och molntjänster, klient- och printleverans samt konsultstöd och kommunikation. Nordlo har idag cirka 750 medarbetare på ett 40-tal orter i Sverige och Norge, samt en årsomsättning på 1,4 miljarder kronor.
Publiceringsdatum2022-01-31Dina arbetsuppgifterNu söker vi ytterligare en medarbetare som vill hjälpa Nordlo att fortsätta utvecklas och skapa ett högre värde för våra kunder. Som First Line-support hos Nordlo bemöter du våra kunder på daglig basis och hjälper dem framåt med sin digitala vardag. I din roll är du tillsammans med flera kollegor del i ett större leveransteam som gemensamt är kundens stöd i IT-relaterade frågor.
Tjänsten passar dig som är social, utåtriktad och intresserad av IT och digitalisering. Att förstå kunden situation och efterfrågan är av större vikt än att förstå problemet och således också lösningen. Som First Line-support kommer du att få tillgodose våra kunder med ett gott humör, enklare felsökningar samt avhjälpningar.
Din roll
Vi söker dig som är:
- Utåtriktad och social
- Sympatisk och lyhörd
- Serviceinriktad
- Strukturerad med god prioriteringsförmåga
- Lösningsorienterad
- Tekniskt intresserad
Du bör trivas i ett arbete med högt tempo, har ett starkt driv och viljan att utvecklas och skapa förbättring.
Meriterande
- Tidigare erfarenhet av supporthantering inom IT för B2B.
KvalifikationerDessa kvalifikationer krävs:
- Behärska svenska språket flytande i tal och skrift
- B-körkort
Känner du dig träffad? Är det just dig vi söker? Skicka in ditt CV så tar vi ett möte. Rekrytering sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNordlo Improve AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/24".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordlo Improve AB (org.nr 556271-9129)
Arbetsplats Nordlo, Falun
Kontakt Niclas Östlin
023-78 88 00 Jobbnummer 6294275
Observera att sista ansökningsdag har passerat.