First line support till teknikintensivt bolag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-09-16FöretagetFöretaget är ett stort globalt ledande IT-tjänsteföretag. Företaget har kunder över hela världen och erbjuder sina kunder innovativa produkter och tjänster. Företaget finns representerat på ett flertal orter i Sverige. För detta uppdrag är du placerad i Solna med närhet till både T-bana och pendeltåg.
Dina arbetsuppgifterSom first line support arbetar du med att ta emot tillbehörsbeställningar via telefon och mail. Ärendena består bland annat av registrering av förbrukningsordrar, söka kollin och hjälpa kunder. Du arbetar i flera olika system inklusive våra kunders ärendehanteringssystem. Arbetet innebär tidvis hög arbetsbelastning. Du ingår i en grupp som består av 6 stycken andra personer. Tjänsten är placerad i Solna och på heltid. Du är anställd hos Bravura och uppdraget är initialt 1 år.
KvalifikationerUtbildning: Gymnasieutbildning, gärna med teknisk/IT inriktning.
Erfarenhet: Vi söker dig som tidigare har arbetat som first-line support eller motsvarande. Du erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem och med telefon och mail som arbetsverktyg.
Språk: Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Vi söker dig som tycker om ett jobb som innebär mycket kontakt med andra människor. Du är serviceinriktad och pedagogisk och tycker om att hjälpa kunden. För att trivas på arbetsplatsen är du en lagspelare med god sammarbetsförmåga. För att trivas i rollen som konsult har du lätt för att lära dig nya saker, system och lära känna nya människor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: Enligt ök
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: first line support, 1st line support, IT-support, support, kundservice, service, ärendehanteringssystem
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Nicolin 08-40024050
kristina@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2432992
Observera att sista ansökningsdag har passerat.