First line support / Servicedesk
Bravura / Supportteknikerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Borås,
Ulricehamn,
Alingsås,
Härryda,
Partille eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2018-09-18FöretagetFöretaget hjälper små och medelstora företag, organisationer och offentlig sektor att nå sina verksamhetsmål genom att erbjuda kostnadseffektiva IT-lösningar. Företaget hjälper sina kunder med separata tjänster men kan även stötta upp som helhetspartner och ta hand om alla IT-frågor, från strategi till drift. Företaget har 400 medarbetare och finns på cirka 30 orter. Nu söker Boråskontoret två stycken nya medarbetare till deras servicedeskteam.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supportmedarbetare hos företaget blir du en del av ett team på fem stycken personer. Ärendena är av varierande karaktär och kommer in via telefon samt ärendehanteringssystem. De kan bland annat röra enklare uppgifter som att lägga upp ett användarkonto till något mer avancerat såsom felsökning. De ärenden som du inte har möjlighet att lösa eskalerar du vidare. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom IT
• Arbetslivserfarenhet från en supporterande roll är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• B-körkort
Vi tror att du som söker har förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor. Du ser inga problem med att hjälpa och stödja dina kollegor i de områdens som behövs. Vidare är du uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande, har kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen tror vi att du som söker motiveras av att få sätta igång projekt och driver ditt arbete av egen kraft.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Borås
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Sökord: First line support, 1st line support, IT, teknisk support, support, kundsupport, kundtjänst, kundservice, konsult, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Johnson
anna.johnson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1490
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4353917
Observera att sista ansökningsdag har passerat.