Finsktalande orderadministratör, start omgående!
Placera Personal AB / Kontorsjobb / Vallentuna
2012-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande orderadministratör, start omgående!" (publicerad 2012-05-08) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Vallentuna,
Täby,
Upplands Väsby,
Sollentuna,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Vallentuna,
Täby,
Upplands Väsby,
Sollentuna,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för kunds räkning en finsktalande orderadministratör till en grossist inom hälsokost. Tjänsten ska tillsättas omgående så tveka inta att skicka in din ansökan redan idag!
Tjänsten
Tjänsten som finsktalande orderadministratör innebär kontinuerlig kontakt med befintliga kunder i Sverige och Finland. I den här tjänsten arbetar du med ordermottagning, administration och merförsäljning. För rätt person finns det även chans att arbeta med marknadsföring och kampanjer i Sverige och Finland. Du kommer arbeta i fräsha lokaler på kontoret i Vallentuna och ingå i ett trevligt team med sex personer. Du arbetar initialt som konsult via Placera Personal för att seda övergå till en anställning hos kundföretaget. Tjänsten är på heltid med start omgående.
Publiceringsdatum2012-04-12Dina arbetsuppgifterI rollen som orderadministratör har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Kontinuerlig kontakt med kunder i Sverige och Finland
• Orderadministration
• Behovsanalys
• Följa upp statistik
• Merförsäljning
KvalifikationerFör att passa i rollen som finsktalande orderadministratör hos vår kund ser vi att du har följande bakgrund:
• Flytande kunskaper i finska och svenska i tal och skrift
• Erfarenhet av administration
• Erfarenhet av order, kundservice och försäljning är meriterande
För att passa och lyckas i denna roll ser vi att du har en stark egen drivkraft, är serviceminded, kommunikativ och pedagogisk. Som person är du även strukturerad, nogrann och känner ett stort ansvar för ditt arbete.
Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan redan nu! Vi gör löpande urval och intervjuer och uppdraget ska tillsättas snarast.
Arbetstider och omfattningHeltid, tillsvidare.
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen, 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1211725
Observera att sista ansökningsdag har passerat.