Finsktalande innesäljare/orderadministratör till kundservice

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.

Publiceringsdatum
2014-10-09

Företaget
Företaget är en global aktör inom en stor internationell organisation. Den nordiska organisationen har fokus på högkvalitativa kemiska produkter för kunder med krävande applikationer. Kunderna återfinns inom alla nordiska industrigrenar och erbjuds marknadens bredaste produktprogram. På det centralt belägna nordiska huvudkontoret i Stockholm arbetar tio personer.

Tjänsten som innesäljare innefattar löpande kontakt med företagets finska kunder avseende teknisk rådgivning, kundsupport och orderadministration. Du utgår från kontoret i Stockholm där du blir del av ett kundserviceteam och du har löpande kontakt med kunderna via telefon, fax och epost. En stor del av rollen innefattar att ta emot frågor kring produkter, samt att hjälpa kunder med att lägga ordrar. Företaget har över 2000 produkter som du får utbildning och känndedom kring för att på bästa sätt kunna hjälpa kunderna. I Finland finns 3 utesäljare som du assisterar med viss administration, bland annat genom att skapa offerter. Övriga arbetsuppgifter är bevakning av leveranser, prisavtal och att arbeta med kampanjer. Du kommer även att bearbeta nya kunder.

Din roll är en viktig länk mellan företagets representanter på fältet, kunderna och moderföretaget. Du upprätthåller och utvecklar den dagliga kontakten med kunderna i Finland, men även de andra nordiska länderna.

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som innesäljare innefattar löpande kontakt med företagets finska kunder avseende teknisk rådgivning, kundsupport och orderadministration. Du utgår från kontoret i Stockholm där du blir del av ett kundserviceteam och du har löpande kontakt med kunderna via telefon, fax och epost. En stor del av rollen innefattar att ta emot frågor kring produkter, samt att hjälpa kunder med att lägga ordrar. Företaget har över 2000 produkter som du får utbildning och känndedom kring för att på bästa sätt kunna hjälpa kunderna. I Finland finns 3 utesäljare som du assisterar med viss administration, bland annat genom att skapa offerter. Övriga arbetsuppgifter är bevakning av leveranser, prisavtal och att arbeta med kampanjer. Du kommer även att bearbeta nya kunder.

Din roll är en viktig länk mellan företagets representanter på fältet, kunderna och moderföretaget. Du upprätthåller och utvecklar den dagliga kontakten med kunderna i Finland, men även de andra nordiska länderna.

Kvalifikationer
• Du talar och skriver finska obehindrat
• Erfarenhet av liknande roll inom kundservice/orderadministration
• Behärska order, lager- och faktureringsflöde
• Teknisk bakgrund genom utbildning och/eller erfarenhet är önskvärt
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Erfarenhet av arbete i affärssystem (Scala eller SAP meriterande)
• Utöver finska uttrycker du dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

Dina personliga egenskaper
Som person är du mycket kommunikativ till din läggning och du har en förmåga att etablera goda relationer och affärskontakter, såväl internt som externt. Du har en väl utvecklad social kompetens, är noggrann och serviceinriktad.

Övrig information:

Start: Så snart som möjligt
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Sökord: orderadministratör, innesälj, innesäljare, administration, kundservice, teknik, finska, finsktalande, orderhandläggning, orderhantering, säljkoordinator

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Yousefi 08-40024050 daniel.yousefi@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2026106

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: