Finsktalande Executive Assistant Legal sökes till Munksjö!
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Munksjö är en världsledande tillverkare av avancerade pappersprodukter utvecklade med intelligent pappersteknologi. Munksjö erbjuder och utvecklar kundspecifik innovativ design och funktionalitet i allt från ytskikt för golv, kök och möbler till releasepapper, konsumentnära förpackningar och energiöverföring. Omställningen till ett hållbart samhälle är en naturlig drivkraft för Munksjös tillväxt då produkterna kan ersätta icke förnyelsebara material. Detta är vad "Made by Munksjö" står för. Munksjös globala närvaro och sätt att interagera med kunderna formar en internationell serviceorganisation med omkring 2 900 anställda och 15 anläggningar i Frankrike, Sverige, Tyskland, Italien, Spanien, Brasilien och Kina. Munksjös aktie är noterad på Nasdaq i Helsingfors och Stockholm. Läs mer på
www.munksjo.com .
Till Munksjös huvudkontor i centrala Stockholm söker vi nu en Executive Assistant Legal. Tjänsten är en tillsvidareanställning.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Executive Assistant Legal kommer du att assistera och stötta delar av koncernens ledningsgrupp i det dagliga arbetet. Du kommer arbeta nära företagets Senior Vice President Legal med legal administration samt ansvara för bolagets arkivering och diarieföring.
Rollen ingår i huvudkontorets assistentteam och du kommer ha ett tätt samarbete med koncernens övriga assistenter och stödpersonal.
Du är placerad i Stockholm men resor till Munksjös övriga verksamheter kan förekomma. I rollen har du också en särskild beredskap att hantera ärenden på Munksjös kontor i Helsingfors.
Publiceringsdatum2015-08-25Dina arbetsuppgifter• Hantera mötesbokningar, kalender och övrig korrespondens
• Planera och boka resor
• Administrera fakturor, utlägg och reseräkningar
• Producera presentationsmaterial och rapporter
• Koordinera och anordna möten, utbildning och konferenser, så som t.ex. bolagstämman som arrangeras i Helsingfors
• Genomföra andra administrativa uppgifter som representanter i ledningen behöver bli avlastade med, t.ex. administration av intranätet
• Ansvara för arkivering och diarieföring samt göra anmälningar till bolagsverket och handelsregistret i Finland
• Sköta bolagets register, såsom insiderregister
• Vid behov stötta Communications och Investor Relations, särskild vid kommunikation på finska
Din profil / Your profile
Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning samt några års erfarenhet av liknande roll, t.ex. som Executive assistant, VD-assistent, Legal assistant eller assistent till general councel etc.
Du har en god administrativ förmåga samt är en duktig kommunikatör. Du har kunskap om regler, lagar och avtal som styr verksamheten samt grundläggande kunskap kring regelverk för börsnoterade bolag i Finland. Du har även goda kunskaper i Officepaketet och är en van IT-användare. Dina språkkunskaper i svenska, engelska samt finska, i både tal och skrift, är mycket goda.
Som person ser vi att du är lyhörd, flexibel och van vid att växla och jobba parallellt med olika typer av uppgifter. Du är självständig, bekväm med att fatta beslut och har en god prioriteringsförmåga. Vidare tycker du om ordning och struktur, är noggrann och stresstålig. Är du en person som gillar att arbeta proaktivt, serviceinriktat och är social kommer du att trivas bra på Munksjö!
Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid på Munksjös Stockholmskontor. Resor, framförallt till Helsingfors, förekommer i tjänsten. Start omgående eller enligt överenskommelse.
Är detta något för dig? Välkommen att fylla i din ansökan genom att bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor, är du välkommen att kontakta Sandra Jonsson eller Maria Bergholtz på Inhouse.
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1242
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Jonsson
sandra.jonsson@inhouse.seMaria Bergholtz
maria.bergholtz@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2404121
Observera att sista ansökningsdag har passerat.