Finsktalande ekonomiassistent till internationellt företag
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-09-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande ekonomiassistent till internationellt företag" (publicerad 2016-09-12) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker omgående en finsktalande person med ekonomikunskaper för ett längre konsultuppdrag.
Tjänsten
Vår kund har ett brett produktsortiment inom hårvård som säljs över hela Norden genom frisersalonger. Du kommer att vara ett stöd till både ekonomiavdelningen/kundreskontra samt backup till kundtjänst gällande bland annat fakturafrågor. Främst kommer du att jobba mot den finska marknaden men även vara behjälplig med de svenska kunderna. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.
Publiceringsdatum2016-09-07Dina arbetsuppgifterI tjänsten som finsktalande ekonomiassistent /back office till kundtjänst, har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Kundreskontra
• Orderadministration
• Fakturafrågor
• Hantera reklamationer
• Administration
KvalifikationerFör att passa i rollen som ekonomiasstent/back office ser vi följande bakgrund som lämplig:
• Tidigare erfarenhet av liknande roll (inom ekonomi, kundtjänst, order, administration)
• Mycket goda kunskaper i svenska och finska, i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Officepaket, främst Excel
• Tidigare erfarenhet av arbetet i SAP är meriterande
• Kunskaper i danska är meriterande
Som person är du noggrann, ansvarsfull, serviceinriktad, positiv och har en stor vilja att lyckas i ditt arbete. Du är en lättsam person som trivs i ett högt arbetstempo, med kundkontakter samt att arbeta i team.
Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan redan nu! Vi gör löpande urval och intervjuer och uppdraget ska tillsättas snarast.
Sökord: ekonomiassistent, ordermottagare, kundservice, norska, kundtjänst, SAP
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid / kontorstider 8:30-17:00 / start omgående - 12 månader framåt
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-07
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnn Nilsson, Rekryterare 08-586 22 708
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3033775
Observera att sista ansökningsdag har passerat.