Finsktalande ekonomiassistent till framgångsrikt företag

MultiMind Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2016-09-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande ekonomiassistent till framgångsrikt företag" (publicerad 2016-10-03) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

MultiMind Bemanning söker för kunds räkning en ekonomiassistent inom kundreskontra med finska, svenska och engelska språkkunskaper till ett framgångsrikt internationellt företag i konsumentvarubranschen.
Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Tjänsten är förlagd till företagets nordiska huvudkontor i Stockholm.

Detta är en rekrytering där du blir anställd direkt av vår kund

Publiceringsdatum
2016-09-09

Om företaget
Vår kund är ett välkänt amerikanskt företag inom konsumentvarubranschen och har verksamhet över hela världen. Tjänsten är förlagd hos företagets nordiska huvudkontor i Stockholm, där man sitter i moderna lokaler, i ett öppet kontorslandskap. Företaget erbjuder ett fartfyllt arbete i en internationell miljö där de anställda får möjligheten att arbeta med världens mest känd varumärken.

Om rollen
I denna roll kommer du att ingå i ett team där man arbetar med kända varumärken, gentemot kunder i samtliga nordiska länder.

Dina arbetsuppgifter omfattar:

Att ta emot- och administrera kundordrar Sköta administration kring reklamationer samt viss fakturahantering Du hanterar många utåtriktade kontakter i ditt arbete, bland annat med transportörer och grossister

Vi söker dig som:

Är van vid att hantera kundkontakter och ständigt strävar efter att ge bästa mögliga service. Du har erfarenhet av en liknande roll (inom kundtjänst, ordermottagning, administration eller liknande) Du har goda kunskaper i MS Officepaketet. (Om du har du även arbetat i SAP , eller annat integrerat affärssystem, är detta en merit) Du har mycket goda kunskaper i finska och svenska i tal och skrift Du har mycket goda kunskaper i engelska Du trivs bra i ett högre arbetstempo och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och IT-system .Du är noggrann och tar ansvar för att ditt arbete blir gjort

Låter rollen intressant?
Då urvalsarbetet sker kontinuerligt, rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan snarast. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marjut Adalberth +46 8 21 67 46

Företag
MultiMind Bemanning AB

Adress
MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 66

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3039656

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MultiMind Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MultiMind Bemanning AB: