Finskspråkig medarbetare till Customer Experience Support

KappAhl Sverige AB / Kundservicejobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KappAhl Sverige AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Kungsbacka, Lerum eller i hela Sverige

Vi som jobbar på KappAhl är 4000 kollegor på 400 arbetsplatser i tio länder. Vi har olika bakgrund, ålder, kunskaper och klädstil. Gemensamt för oss är vår drivkraft - att ge många människor möjligheten att vara välklädda. Varje dag får vi inspiration av våra kunder. Vårt jobb är att ge dem samma sak tillbaka!
KappAhl grundades 1953 i Göteborg och är en av Nordens ledande modekedjor med runt 380 KappAhl- och Newbie-butiker i Sverige, Norge, Finland, Polen och Storbritannien samt Shop Online. Vår affärsidé är att erbjuda prisvärt mode i egen design till de många människorna. Idag är 58% av våra produkter hållbarhetsmärkta. 2018/2019 var omsättningen 4,9 miljarder SEK. Mer information finns på www.kappahl.se.

Är du modeintresserad och serviceinriktad? Behärskar du finska, svenska och engelska? Vill du bidra till vårt mål att erbjuda våra kunder branschens bästa serviceupplevelse?

Ditt ansvar
Till vårt kundserviceteam söker vi nu en modeintresserade och säljdriven kollega med hög känsla för service. Vårt yttersta mål är att göra kunden nöjd med snabba och korrekta svar, tillsammans med en komplett köpupplevelse. I ditt ansvar ingår att hitta den bästa lösningen i varje enskild kundkontakt. Exempel på frågor kan vara om sortiment, smakråd, mode, beställningar, reklamationer, leveranser och miljöansvar. Kunderna kontaktar oss via telefon, mail, chatt och sociala medier. Vi har öppet vardagar mellan kl 08.00-18.00.

Du kommer att ingå i ett större team och vara placerad på vårt huvudkontor i Mölndal. Du blir KappAhls röst ut till våra kunder men även kundens röst in till oss och kommer också att ha täta kontakter med övriga avdelningar i vår organisation.

Din kompetens
Förutom gymnasieutbildning har du tidigare erfarenhet av kundmöten i olika sammanhang och brinner för att ge kunderna bästa tänkbara service! Har du dessutom erfarenhet av kundmöten i butik, företrädesvis inom modebranschen, är det meriterande. Vi möter våra kunder i många kanaler, ibland samtidigt och i ett högt tempo. Det är en förutsättning att du med ett professionellt bemötande kan hantera stressade situationer och leverera god kvalité i arbetet på ett snabbt och effektivt sätt. Kunden ska alltid få ett professionellt och engagerat bemötande. Du arbetar vid datorn och växlar mellan många system, därför är det viktigt att du har god IT-förståelse.

Språkkunskaper
I detta skede söker vi endast medarbetare som är flytande i finska, svenska och engelska i både tal och skrift

Din personlighet
Du är prestigelös och lösningsorienterad och har stor drivkraft och initiativförmåga. Du stimuleras av att arbeta och samarbeta i ett högt tempo i en stor organisation. Samtidigt är du duktig på att strukturera ditt eget arbete utifrån arbetsbelastning och tidplaner och uppskattar att stå inför nya utmaningar. Vi kommer att jobba tillsammans i ett team med mål att skapa kundservice i världsklass vilket ställer krav på att du är en engagerad lagspelare med kunden i fokus.

Du har lätt för att känna igen dig i KappAhls värdeord - teamkänsla, kreativitet, tydlighet, energi och mod. Vi erbjuder en tjänst präglad av stort eget ansvar och omväxlande utmaningar. Välkommen till oss!

Är du intresserad?
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde snarast möjligt, med placering på vårt huvudkontor i Mölndal.

Din ansökan ser vi fram emot senast den 6 december. Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Kristin Bohman, Head of Customer Experience Support, via 031-771 5898.

Facklig företrädare för Unionen är Lotta Silow, telefon: 031-771 5829. Facklig företrädare för SACO är Urban Häggmalm, telefon 031-771 5643.

Varaktighet, arbetstid
Dagtid Snarast möjligt och tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-11-20

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kappahl Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kappahl Sverige AB (org.nr 556060-4158), http://www.kappahl.com

Arbetsplats
KappAhl

Jobbnummer
4965600

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KappAhl Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KappAhl Sverige AB: