Financial Assistant till Intrum
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-05-22Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Intrum. Det finns viss möjlighet till förlängning av uppdraget.
Om företagetIntrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 24 marknader i Europa. Intrum hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöden och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får de stöd de behöver för att bli skuldfria. Intrum har över 9 000 engagerade och medkännande medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Financial Assistant ingår du i Intrums specialistteam inom Operation Finans. Rollen innefattar arbete i betalflöden och hantering av frågor från slutkunder, Kronofogden och kunder via e-post. Du, tillsammans med dina kollegor, säkerställer en effektiv hantering av både inkommande och utgående betalningar från slutkunder och myndigheter samt utbetalningar till kunder.
Ett urval av arbetsuppgifter:
• Hantera gruppens e-post
• Hantering av inkommande post
• Samarbete med andra avdelningar
• Kontakt med kunder rörande utbetalningar
• Kontroll av betalningsbokningar för respektive ärende
• Efterforskning av oplacerade betalningar
• Kontakt med slutkunder och Kronofogden gällande inbetalningar
• Hantering av frågor rörande utbetalningar på utbetalningskort eller konto
• Attestering av utbetalningar
• Kontroll av inbetalningar
• Bokföring
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet av enklare bokföring samt en kundnära roll
• Meriterande med erfarenhet av inkassohantering
• God systemförståelse samt goda kunskaper i Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
För att trivas och lyckas i rollen brinner du för att lösa kundens utmaningar på bästa möjliga sätt och har lätt för att sätta dig in i nya miljöer och system. Vi ser också att du är en serviceinriktad och noggrann problemlösare som tycker om att hantera frågor inom högt och lågt. Du bör också trivs med ett arbete i högt tempo och som styrs av deadlines. Som person är du en prestigelös och ansvarsfull person med en positiv inställning. Du har förmåga att arbeta strukturerat, noggrant och detaljorienterat på ett effektivt sätt. Vi värdesätter slutligen att du är driven, nyfiken och villig att lära dig nya saker.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Sickla, Nacka
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Janina Bohlin
janina.bohlin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8699746
Observera att sista ansökningsdag har passerat.