Fastighetserfaren VD-Assistent till Arlanda!
Adecco Sweden AB / Receptionistjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Swedavia söker via Adecco en VD-assistent med placering i deras joint venture bolag Swedish Airport Infrastructure AB som äger och förvaltar ett 20-tal fastigheter i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Om uppdraget
I rollen som VD assistent har du en viktig roll i att stödja VDn för SAIAB och övriga teamet så att arbetet flyter på så smidigt som möjligt. En stor del av uppgifterna består av ekonomiadministration såsom attestering av fakturor, kontakt med leverantörer kring fakturafrågor, koordinera mellan ekonomitjänster och bolaget, banker, inkasso, försäkringar, skatter etc. Men du ansvarar även för administrationen av hyresavtal, fastighetsdeklarationer och annan dokumentation kring våra fastigheter, samt därtill kommande arkivering. Vi tror därför att du redan har kunskap om hyreslagen och fastighetsägareförbundets standardmall för hyresavtal.
Du bidrar även genom att ta fram material och presentationer inför möten, skriva protokoll är behjälplig vid arbetsmöten. Du hanterar IT beställningar, behörigheter, system, mejllistor och administrerar hemsidan. Eftersom vi jobbar på en flygplats är säkerhet alltid i fokus och det blir ditt ansvar att administrera behörighetshandlingar för SAIABs räkning och se till att ansökningarna kommer in och skickas in i tid. Därför är det viktigt att du är pro-aktiv och välorganiserad för att kunna hjälpa till med att hålla ordning på vad som behöver göras och när.
Om dig
Vi tror att du har (minst) en teoretisk gymnasieutbildning och tidigare har arbetat som VD assistent, projekt-, avtals-, eller ekonomiadministratör. Vi ser att erfarenhet från fastighetsverksamhet är nödvändigt för att förstå processerna och terminologin kring fastighetsförvaltning, fastighetsekonomi och hyresavtal.
För att passa i rollen som administratör har du ett administrativt ordningssinne, god samarbetsförmåga samt förmåga att prioritera. I rollen sätter vi stort värde i din förmåga att modigt ta initiativ, se behov och driva saker framåt. Du känner stolthet över att du kan hålla ordning både på dokument och folk, d v s du är noggrann, strukturerad och serviceinriktad. Du trivs i en föränderlig miljö med att snabbt växla mellan arbetsuppgifter. Är du en fena på administration och samtidigt trivs där det händer så kommer du att trivas hos oss.
Förutom god kunskap i Office-paketet, så är det en fördel om du också har erfarenhet av ekonomisystem, Byggnet och Sharepoint.
Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 80 - 100% med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns god chans för förlängning.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Sixtensson på 08 598 98 156.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-03-09ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Sixtensson 08 598 981 56
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA
KontorsadressDragarbrunnsgatan 42
Jobbnummer 3364790
Observera att sista ansökningsdag har passerat.