Färgstark & organiserad order- och säljadministratör till Ogebor

Ryska Posten / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2016-06-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Färgstark & organiserad order- och säljadministratör till Ogebor" (publicerad 2016-11-22) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. 

Om Ogeborg:  
Ogeborg är ett familjeföretag i andra generationen som arbetar med mattor och textila golvmaterial för offentlig miljö. Ogeborg samverkar med inredare, arkitekter och entreprenörer med målet att skapa vackra och hållbara kontorsmiljöer på den svenska marknaden. I tätt samarbete med säljsupportteamet skapar projektsäljarna de bästa förutsättningarna för Ogeborgs produkter på marknaden. På kontoret i Stockholm arbetar ett 10-tal medarbetare och företaget är beläget på söder i ljusa och kreativa lokaler.

Om tjänsten:  
För omgående start söker vi nu för Ogeborgs räkning en färgstark och organiserad order- och säljadministratör. Tjänsten avser heltid, kontorstider måndag - fredag. Du kommer till en början att vara anställd som konsult hos Ryska Posten Bemanning men känns det bra för båda parter är tanken att Ogeborg kommer ta över anställningen efter sex månader. Du kommer att ingå i ett tight och glatt team där arbetsuppgifterna är varierande. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara orderläggning, offerthantering, kommunikation med leverantörer, posthantering, provutskick, provhantering, svara i telefon samt ta hand om kontoret.

Vem söker vi:  
Vi söker dig som har en pigg och glad personlighet, är trevligt och representativt samt har en stark känsla för arbetsmoral och service. Du har ett informellt och vinnande sätt samt är en medarbetare med hög ansvarskänsla och eget driv. Du är självgående, strukturerar och gillar ordning-och-reda. Vi tror att rätt person har erfarenhet av att ingå i en serviceorganisation eller ett supportteam, får energi av att hjälpa andra och är ärlig och rak i sin kommunikation. Tidigare erfarenhet av administration och dokumentation med hjälp av digitala verktyg är ett krav.  Intresse för inredning, färg och form är ett plus men är inte ett måste. Du har god systemvana och är en van användare av Officepaketet samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat. B-körkort är inget krav, men en fördel.

Vi söker dig som vill jobba i ett litet, tight team där varje medarbetare är en viktig resurs och där egna idéer/ initiativ primeras. Du värdesätter lojalitet, trygghet samt att ha kul på jobbet. För rätt person finns stor utvecklingspotential.

Start omgående, urval sker löpande.     
Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2016-06-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnstagan 63B
10253 STOCKHOLM

Kontorsadress
RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2920387

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: