Familjerättssocionom

Karlstads kommun, Arbetsmarknads- och socialförvaltningen / Socialsekreterarjobb / Karlstad
2008-01-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Familjerättssocionom" (publicerad 2016-10-21) ⬅️


Visa alla socialsekreterarjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Karlstads kommun, Arbetsmarknads- och socialförvaltningen i Karlstad, Arvika, Torsby eller i hela Sverige

Ansvarar för kommunens uppgifter vad gäller den lokala arbetsmarknadspolitiken och ska bidra till att motverka arbetslösheten i kommunen. Ansvarar för kommunens individ- och familjeomsorg samt verksamhet för psykiskt funktionshindrade.

Publiceringsdatum
2008-01-22

Arbetsuppgifter
Arbetet innebär att handlägga ärenden inom det familjerättsliga området såsom vårdnad, boende och umgängesutredningar, samarbetssamtal och upplysningsärenden.
Anställningen tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas.

Kvalifikationer
Socionomutbildning. Gärna erfarenhet inom det familjerättsliga området.

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare (2008-04-01)

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: 100%

Kontakt
Ulla Eklund , 054-29 89 60, 070-328 34 59 Enhetschef

Facklig kontakt
Ene-Lee Johansson , 054-296590 SKTF
Jörgen Pierrou , 054-29 89 16 SSR

Så ansöker du
Ansök via vår webbplats »

Karlstads kommun arbetar aktivt för jämställdhet och mångfald i arbetslivet och vill därmed tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald kan tillföra verksamheten

Sista ansökningsdag 2008-02-05

Företag
Karlstads kommun, Arbetsmarknads- och socialförvaltningen
Folksamhuset, Kungsgatan 18
65184 Karlstad
Mer information på www.karlstad.se

Jobbnummer
106545

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Karlstads kommun, Arbetsmarknads- och socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Karlstads kommun, Arbetsmarknads- och socialförvaltningen: