Familjeläkarna Danviksgeriatriken söker bemanningsassistent

Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB / Administratörsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB i Nacka, Haninge, Mjölby, Håbo, Uppsala eller i hela Sverige

Danviksgeriatriken Familjeläkarna
Vi kan nu erbjuda dig en stimulerande och utvecklande tjänst som bemanningsassistent på Danviksgeriatriken.
Danviksgeriatriken ligger vackert beläget vid Danvikstull i Nacka, ett stenkast från Södermalm och tar emot geriatriska patienter direkt från hemmet/SÄBO, akutmottagningar och vårdavdelningar och bedriver både akutgeriatrisk vård och geriatrisk rehabilitering.
Sedan Familjeläkarna startade år 2008 har vi haft visionen att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Familjeläkarna har idag bland annat ett flertal husläkarmottagningar i Stockholm och Uppsala, flera ASIH-team, en stor SÄBO-läkarverksamhet samt hospice Maria Regina. Vi har cirka 800 anställda som med sitt engagemang och kompetens skapat en varm och familjär arbetsgrupp.
Familjeläkarna arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO.
Verksamheten är alltid i fokus när vi kommunicerar, där kunskap, lärande, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling ska spegla innehållet i kommunikationen.
Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats med möjlighet till utveckling, utbildning och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens.
Beskrivning av tjänst
I rollen som bemanningsassistent har du, tillsammans med enhetens chefer, ansvar för bemanningen på kort och lång sikt. Bemanningsassistenten är huvudansvarig för att; utifrån verksamhetskrav, patientsäkerhet och arbetsmiljö planera schemat för verksamhetens medarbetare så optimalt som möjligt. I rollen ingår även att, i samråd med chefer, planera introduktionsschema för nya medarbetare. Är du vår nya kollega?

Publiceringsdatum
2024-09-27

Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasial utbildning och några års erfarenhet från en större dygnet runt verksamhet där du har arbetat med komplex schemaläggning, organisering och bemanning. Vi söker främst dig som har erfarenhet av bemanningssystem och god IT-/datavana, Du har även kännedom om arbetstidslagen och kollektivavtal samt erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvårdens organisation. För att lyckas i rollen krävs att du kan arbeta självständigt, agera lösningsorienterat och lyhört utifrån verksamhetens behov.
Du ska trivas med ett varierat tempo då vissa stunder kan innebära mycket arbete med kort varsel vilket ställer krav på din flexibilitet, struktur och förmåga att prioritera. Vi söker dig som alltid har ett gott bemötande och hög servicenivå, du är en stjärna på att bygga relationer och har en blick för problemlösning och logistik. Erfarenhet från schemaläggning från 24/7 verksamhet är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Tjänsten är dagtid. Vi erbjuder dig en trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar.
Varmt välkommen med din ansökan till oss!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-28
E-post: manizhe.afra@famlak.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Bemanningsassistent".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB (org.nr 556740-1756)
Danvikshemsvägen 8 (visa karta)
131 31  NACKA

Arbetsplats
Familjeläkarna Danviksgeriatriken

Kontakt
Verksamhetschef
Manizhe Afra
manizhe.afra@famlak.se

Jobbnummer
8923530

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB: